EXPOZITIA THE HUMAN BODY: record de vizitatori la Antipa in primul week-end de la deschidere!
Data publicarii: 26-03-2013 | Lifestyle
3483 de vizitatori au vazut expozitia "THE HUMAN BODY” in primul week-end de la deschiderea sa la muzeul Antipa! Biletele sunt disponibile in continuare in reteaua Eventim si la casa de bilete a muzeului. Un eveniment produs de GFORCE EXHIBITIONS si organizat de Events in colaborare cu Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa”.
Romanii au stat la coada in acest week-end la Antipa. Datorita limitarilor de spatiu (expozitia ocupa 600 mp la etajul 1 al muzeului), numarul maxim de vizitatori nu poate depasi 1500 de persoane zilnic. Expozitia "THE HUMAN BODY” poate fi vizitata pana pe data de 30 iunie 2013, zilnic de marti pana duminica inclusiv, intre orele 10.00 - 20.00. Biletele achizitionate pot fi folosite oricand pana la inchiderea expozitiei (30 iunie), cu conditia sa respecte restrictiile prestabilite (biletele pentru in cursul saptamanii ofera acces doar de marti pana vineri inclusiv, biletele pentru week-end ofera acces doar sambata si duminica). Expozitia include peste 200 de exponate - corpuri umane reale (integrale sau sectiuni) care, prin disectiile la nivelul organelor si tesuturilor ofera o perspectiva unica, tridimensionala, fidela, asupra a ceea ce se afla sub piele, asupra miracolului corpului omenesc si a modului in care acesta functioneaza. Extraordinarele exponate au fascinat deja peste 20 de milioane de vizitatori din intreaga lume, fiind prezentate in orase precum: Londra, Amsterdam, Barcelona, Bratislava, Budapesta, Dublin, Kiev, Lisabona, Madrid, Praga, Torino, Viena, Oostende. Expozitia ”THE HUMAN BODY” isi propune sa schimbe modul in care vizitatorii percep corpul uman, oferind romanilor, in premiera, o sansa unica de a-si privi organismul prin ochii unui chirurg si de a "experimenta” o incursiune vizuala in interiorul sau. Nu in ultimul rand, scopul expunerii este si acela de a-i determina pe vizitatori sa-si respecte si sa-si ingrijeasca organismul, acordand atentie felului in care aleg sa traiasca.
Parteneri media: Radio Guerrila, Sapte Seri, Adevarul, Știinta si Tehnica, Catavencii, Ioana, Cool Girl, Cocor Media Channel, The Light Cinema, Port.ro, Ziare.com, 220.ro, Peteava.ro. Parteneri: Worldclass, Comunicatedepresa.ro, Rol.ro, MediaImage, MediaIQ.
Copiii cu varste mai mici de 7 ani beneficiaza de acces gratuit. Tichetele se pot cumpara online pe www.eventim.ro sau prin reteaua Eventim (magazinele Germanos, Vodafone, Orange, Domo, librariile Humanitas, librariile Carturesti). Biletele pot fi achizitionate si in doua rate lunare, doar prin CardAvantaj, la sediul Eventim din str. Polona nr. 15.
Despre GForce Exhibitions:
GFORCE EXHIBITIONS, companie cu renume mondial, a creat pana in prezent nenumarate importante expozitii itinerante. Cu peste 50 de ani de experienta combinata, echipa de la GFORCE EXHIBITIONS are ca obiectiv oferirea unei experiente unice vizitatorilor, prin organizarea si prezentarea de expozitii inovatoare, cu puternic impact educationale. La nivel international, expozitiile produse de organizatorii ”THE HUMAN BODY” EXHIBITION au atras pana acum un public ce depaseste 50 de milioane de vizitatori.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall