Alpha Bank creste eficienta serviciul de internet banking prin lansarea de noi functionalitati

Data publicarii: 10-04-2013 | Finante-Banci

Alpha Bank Romania lanseaza noi functionalitati pentru utilizatorii serviciului de internet banking Alpha Click, asigurand simultan reducerea timpului de efectuare a operatiunilor, transparenta sporita, acces rapid la informatii despre tranzactii si detalii suplimentare aferente istoricul contului.  

Datorita noilor functionalitati, atat persoanele juridice, cat si persoanele fizice care utilizeaza serviciul Alpha Click au posibilitatea sa regaseasca rapid informatii despre tranzactiile efectuate utilizand numele sau IBAN-ul beneficiarului sau al platitorului drept criterii de cautare. De asemenea, pot vizualiza mai multe detalii despre depozite, iar informatiile privind activitatea conturilor sunt acum disponibile pentru intreg istoricul clientului, fara limita de timp. Totodata, utilizatorii pot sa vizualizeze comisioanele aferente unei plati, inainte de finalizarea tranzactiei, dar si sa afle motivul pentru care o tranzactie a fost respinsa la plata.  

Alpha Bank Romania a lansat serviciul de internet banking  in anul 2005. In prezent Alpha Click are peste 33.000 de utilizatori, iar mai mult de 60% din tranzactiile bancii sunt realizate prin intermediul internetului. Comparativ cu anul anterior, in 2012, pe segmentul persoanelor fizice s-a inregistrat o crestere de peste 20% a numarului de clienti care utilizeaza in mod frecvent serviciul (clienti activi). Dintre factorii care au influentat aceasta evolutie amintim: comisioanele mai mici oentru operatiuni in comparatie cu cele de la ghiseu, numarul mare de furnizori de utilitati disponibili pentru plata facturilor, dar si functionalitatile dedicate pentru administrarea economiilor personale (constituire/lichidare depozite, alimentare card de credit). 

Comunicat de presa

Ultimele stiri pe BankNews.ro: