O noua campanie CardAvantaj ofera beneficii si in afara retelei de comercianti parteneri

Data publicarii: 11-04-2013 | Finante-Banci

Credit Europe Bank deruleaza o noua campanie de de primavara, "Ce ti-ai propus sa schimbi anul acesta?”, destinata posesorilor de CardAvantaj, cel mai popular card de credit de cumparaturi in rate fara dobanda din Romania. Pe durata acestei campanii beneficiile cumparaturilor in rate vor fi extinse si in afara retelei de comercianti parteneri a CardAvantaj pentru anumite categorii de produse. 

Tranzactiile de cel putin 250 de lei efectuate in aceasta perioada prin CardAvantaj Standard/Clasic, Gold sau Platinum - in orice magazin de moda, mobilier, decoratiuni si amenajari interioare sau bricolaj din Romania care accepta ca modalitati de plata carduri MasterCard sau VISA - vor fi automat postate in 3 rate, fara dobanda, pana pe data de 15 mai 2013.

"Sustinem dorinta detinatorilor de CardAvantaj de a schimba ceva in aceasta primavara, fie ca este vorba de aspectul locuintei sau de garderoba personala. Ca si ei, am vrut sa venim cu ceva nou, oferindu-le o deplina libertate de alegere in utilizarea cardului de credit pentru achizitionarea lucrurilor dorite” a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail Cards and Banking Officer, Credit Europe Bank Romania. 

Pentru mai multe informatii despre CardAvantaj si despre campania curenta puteti vizita www.cardavantaj.ro

Credit Europe Bank Romania - 20 ani 

In 2013 Credit Europe Bank (Romania) S.A. aniverseaza 20 de ani de prezenta pe piata locala.  Membra a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activeaza inca din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial si Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) si apoi, din 2007, in urma unui proces de rebranding, sub numele de  Credit Europe Bank Romania. 

In Romania Credit Europe Bank  asigura o gama larga de produse si servicii catre aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri si corporatii, prin intermediul unei retele alcatuite din 70 de sucursale, agentii si puncte de lucru, precum si prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet si Phone Banking.