Banca Romaneasca si Galeria Real dau startul competitiei cumparaturilor de Paste
Data publicarii: 19-04-2013 | Finante-Banci
Banca Romaneasca, in parteneriat cu Galeria Real, organizeaza in perioada 16 aprilie - 5 mai un concurs pentru clientii care isi vor face cumparaturile de Paste in magazinele din galerie. Startul competitiei cumparaturilor s-a dat pe 16 aprilie, in Galeria Real, iar "inscrierile in cursa” se fac pe baza cumparaturilor din magazinele Galeriei sau intrand in aplicatia de pe Facebook/GaleriaReal!
Castigatorii vor fi premiati cu cate un card Banca Romaneasca, alimentat cu 10.000 de lei (premiul I), 3.000 de lei (premiul II) si 1.000 de lei (premiul III). Mai multe cumparaturi inseamna, implicit, mai multe sanse de castig.
"Ce cadou de Paste mai potrivit poate oferi o banca daca nu un card cu bani? Un card de la Banca Romaneasca pe care castigatorii sa-l foloseasca bucurandu-se de avantajele acestuia, sustinute si de programele noastre de reduceri. Ne bucuram ca la linia de sosire vom fi impreuna cu partenerii nostri deja traditionali Galeria Real, pentru a-i felicita pe castigatori si pentru a le acorda aceste premii”, a declarat Lakis Couninis, director Executiv Unitate Retail Banca Romaneasca.
"Acum ca soarele s-a ivit in sfarsit, ne simtim plini de energie si voie buna. Se apropie si Pastele, prima mare sarbatoare religioasa din an. Ne-am dorit o campanie dinamica, prin care sa animam consumatorii, cu premii pe masura. Va asteptam, ca de obicei, in Galeria Real!”, a declarat Ioana Laura Pasca, director Marketing Galeria Real.
Campania se va desfasura atat in Bucuresti (Galeriile Real Berceni si Pallady), dar si in marile orase ale tarii: Arad, Baia Mare, Constanta (1 si 2), Cluj, Deva, Galati, Oradea (1 si 2), Pitesti, Ploiesti, Satu Mare, Suceava si Timisoara (1 si 2).
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-urile www.galeriareal.ro si www.banca-romaneasca.ro. Campania este organizata si derulata de Galeria Real, in parteneriat cu Banca Romaneasca.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare