Veniturile Orange Romania, in scadere cu 1,4% in primul trimestru; numarul clientilor a crescut la peste 10,214 milioane

Data publicarii: 24-04-2013 | IT&C

Veniturile operatorului de telefonie mobila Orange Romania au scazut in primul trimestru din acest an cu 1,4% fata de perioada similara a anului trecut, pana la 219 milioane de euro, insa numarul de clienti a inregistrat o crestere cu 127.000 fata de perioada similara a anului trecut, totalizand 10,214 milioane clienti la 31 martie 2013, conform datelor anuntate miercuri de companie.

"Eliminand impactul masurilor de reglementare, veniturile din servicii mobile ale Orange Romania au inregistrat o crestere de 1,3% in primul trimestru din 2013 fata de perioada similara a anului anterior, crestere ce confirma evolutia pozitiva din 2012 sustinuta de performanta comerciala", se arata intr-un comunicat al companiei. 

La 31 martie 2013, Orange Romania avea 10.214.262 de clienti, cu aproximativ 127.000 mai multi decat la finalul lunii martie 2012. 

Potrivit operatorului, in trimestrul intai din 2013 traficul de internet pe mobil a crescut cu 92% fata de primul trimestru al lui 2012. Aceasta evolutie puternica a fost sustinuta de vanzarile de telefoane din gama smartphone, cu 176% mai mari in primul trimestru al acestui an fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, extinderea portofoliului de produse si lansarea gamei smartphone star, ce cuprinde cele mai performante telefoane, majoritatea compatibile cu tehnologiile HD Voice si 4G, au crescut adoptia internetului mobil in randul clientilor. 

Pentru a oferi clientilor acces la tehnologia de ultima generatie care aduce experienta utilizarii internetului mobil la un nivel superior, Orange a dezvoltat serviciul 4G si ofera in prezent acces la internet mobil la viteze 4G pe modemuri, tablete si smartphone-uri. 

'Rezultatele din primul trimestru al anului 2013 continua directia ascendenta a trimestrului anterior si reflecta atentia noastra la cerintele clientilor, dar si la oportunitatile oferite de cele mai noi tehnologii, dincolo de contextul de piata, inca plin de provocari. Pe masura ce adoptia serviciilor de internet mobil creste si gama de smartphone-uri si tablete se diversifica, asteptarile clientilor se indreapta, in mod natural, catre o noua experienta de utilizare a serviciilor multimedia. Prin urmare, vom continua sa fim alaturi de clientii nostri cu produse noi, asistenta dedicata si acces la servicii de continut pe toate tipurile de ecrane disponibile. Vom dezvolta in continuare servicii, aplicatii si parteneriate inovatoare, precum transfer international de bani, Deezer, Libon sau Orange Cloud, care reprezinta doar cateva exemple prin care ne dorim sa le oferim clientilor nostri o experienta completa de comunicare', a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania. 

Compania este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 227 milioane de clienti pe cinci continente. 

Sursa: AGERPRES