NN, noul nume sub care va opera, dupa anul 2014, compania ce va reuni diviziile europene de asigurari, pensii si investitii ale ING Grup
Data publicarii: 03-10-2013 | Finante-BanciING Grup a anuntat astazi numele sub care va opera, dupa anul 2014, compania care va reuni operatiunile de asigurari, pensii si management al investitiilor ale grupului in Europa: NN.
Asa cum a fost anuntat in trecut, pregatirile ING pentru realizarea scenariului de baza de separare a diviziilor europene de asigurari, pensii si managementul investitiilor prin intermediul unei oferte publice initiale (IPO) sunt in plina desfasurare. Tranzactia este planificata pentru anul 2014, in functie de conditiile de piata.
In practica, procesul operational de rebranding va incepe doar dupa listarea cu succes pe piata de capital. Pana atunci, diviziile care includ ING Insurance, ING Investment Management si Nationale-Nederlanden vor continua sa isi desfasoare activitatea sub numele actuale.
"Pregatirile pentru a deveni o companie independenta avanseaza conform planului. Anuntul de astazi privind viitorul brand NN este un moment important si subliniaza faptul ca ne aflam in etapa finala de reorganizare a ING Grup. Pe parcursul acestei perioade de schimbare, vom continua sa construim un viitor puternic si sustenabil pentru activitatile noastre, pastrand ca prioritate absoluta nevoile clientilor nostri”, a declarat Ralph Hamers, CEO al ING Grup.
Activitatile de asigurari ale ING au un istoric de 170 de ani. De-a lungul anilor, Nationale-Nederlanden, ING Investment Management si ING Insurance si-au construit pozitii de top in Europa printr-o prezenta puternica in mai mult de 15 tari. Peste 12.000 de angajati ofera servicii de asigurari, pensii, investitii si servicii bancare unui numar de peste 15 milioane de clienti.
"Suntem bucurosi sa anuntam astazi NN ca fiind viitorul nostru nume si logo. Construim o noua companie care reuneste numele a trei lideri europeni in domeniul asigurarilor si managementului investitiilor sub un nou brand puternic. Chiar daca NN este un brand nou, el se bazeaza pe o mostenire bogata. Deoarece am vrut sa ramanem aproape de clientii nostri din piete diferite, vom adauga brandului NN elemente definitorii locale . ING Investment Management isi va schimba numele in NN Investment Partners. Acest lucru e menit sa sublinieze domeniul de activitate distinct, dar in contextul aceluiasi brand. Credem ca acesta este modul corect de a privi spre viitor pentru compania noastra si pentru clientii nostri. Suntem o companie pentru viitor: NN”, a declarat Lard Friese, vicepresedinte al ING Insurance.
In Romania, NN va integra activitatile ING Asigurari de Viata, liderul pietei de profil, ING Pensii si ING Investment Management. Ca parte a strategiei anuntate la nivel european, toate aceste divizii vor continua sa opereze sub brandul ING pana la demararea procesului de rebranding, care a avea loc cel mai devreme in 2014.
"Privim cu entuziasm redefinirea noastra ca o companie europeana cu o structura flexibila si bine adaptata noilor realitati economice, cu o noua identitate, ce imbina mostenirea bogata si radacinile olandeze cu cerintele unui brand international si sustenabil.
Ne definesc angajamentul ferm pe care ni-l asumam fata de clientii nostri - de a le oferi solutii flexibile pentru un viitor mai sigur si de a le fi permanent aproape -, profesionalismul echipei care ne reprezinta si dorinta de a crea performanta pe toate pietele pe care activam. Acestea sunt valori pe care vom continua sa le cultivam si in viitor, valori pe care clientii, angajatii si partenerii nostri le vor regasi intotdeauna la noi si care, suntem siguri, vor contribui la recunoasterea NN pe piata din Romania asa cum au contribuit, pana acum, la recunoasterea numelui ING”, a declarat Marius Popescu, Director General ING Asigurari de Viata si membru in Consiliul de Administratie al ING Pensii.
Ca parte a NN, diviziile de asigurari, pensii si investitii ale ING in Romania vor continua sa se concentreze asupra planurilor de dezvoltare ca si pana acum, investind permanent in sisteme, produse, forta de vanzari si servicii. Contractele clientilor nu sunt impactate in niciun fel de strategia anuntata si raman neschimbate indiferent de deciziile adoptate in contextul acesteia, fiind protejate atat prin obligatiile contractuale asumate de ING, cat si prin reglementarile legale in vigoare.
Nota: Mai multe detalii privind brandul NN, logo-ul si identitatea vizuala sunt disponibile la adresa www.NN.eu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall