MasterCard si Parkeon anunta un parteneriat global prin care urmaresc sa aduca ofertele comerciantilor direct in strada

Data publicarii: 04-10-2013 | Finante-Banci

MasterCard (NYSE:MA) anunta un parteneriat global cu liderul mondial in furnizarea de servicii de parcare, Parkeon, prezent inclusiv in Romania. Parteneriatul va da acces cumparatorilor la oferte ale comerciantilor locali si la servicii de loialitate, prin intermediul retelei globale de terminale inteligente de parcare. 

Aceasta platforma de cupoane, dezvoltata de MasterCard, va permite transmiterea ofertelor comerciantilor din apropiere direct catre cumparatori, in timp ce acestia platesc parcarea. Noul proces este menit sa aduca recompense relevante pentru cei care fac cumparaturi, la momentul potrivit si la locul potrivit. Pentru companiile locale, acest nou canal de shopping digital este o modalitate de a prezenta ofertele comerciantilor intr-un mod foarte bine targetat.

Spre deosebire de alte programe de loialitate, sistemul, lansat in premiera, nu presupune un sistem de inregistrare complex sau instalarea unor aplicatii pentru smartphone. Astfel, aceasta experienta este rapida, simpla si accesibila tuturor. 

Un proiect pilot al programului va fi lansat in Rockville Center, New York, pe 7 octombrie, atunci cand platforma de cupoane a MasterCard va fi integrata pentru prima oara in terminalele Parkeon. Ulterior, la inceputul anului 2014, proiectul urmeaza sa fie extins in SUA si in mai multe tari din Europa.

Hany Fam, Presedinte, Global Strategic Alliances la MasterCard a declarat: "Modul in care facem cumparaturi se schimba, iar clientii din ziua de astazi vor sa simta ca au parte de cea mai buna experienta posibila, personalizata pentru ei. Cu reteaua globala MasterCard, informatiile si tehnologia de care dispunem, alaturi de infrastructura globala Parkeon, putem sa incepem experienta de retail chiar din momentul in care coboram din masina. La MasterCard, avem ocazia sa reinventam modul in care oamenii interactioneaza cu retailerii, oferind solutii, atat pentru comercianti, cat si pentru cumparatori.”

Stephane Roques, Director Parking Business la Parkeon a spus: "Parcometrele evolueaza de la tranzactii de valoare mica, axate pe numerar, la o industrie capabila sa aduca beneficii comerciale majore companiilor si sa ofere recompense consumatorilor. Un parteneriat de asemenea amploare reprezinta cea mai recenta inovatie in domeniul serviciilor de parcare pe strada, care, pe langa faptul ca raspunde asteptarilor clientilor, are un impact pozitiv si asupra companiilor din cele 3.000 de orase din toata lumea in care ne desfasuram activitatea.”

Acest parteneriat global vine pe fondul unei alte colaborari de succes intre cele doua companii, care incurajeaza clientii sa faca trecerea de la numerar, catre platile contactless. Initiativele pe acest segment au determinat o crestere de 27% in utilizarea terminalelor de plata electronica Parkeon in 50 de tari, in decursul anului trecut. Anuntul de astazi reprezinta inca un pas catre transformarea parcometrelor dintr-un simplu instrument de procesare a platilor intr-un terminal interactiv, pentru numeroase servicii ale comerciantilor locali, care tin pasul cu dezvoltarea mediului digital in marile orase.