Generali lanseaza asigurari personalizate pentru scoli si gradinite, saloane de frumusete, birouri si cabinete, hoteluri si magazine alimentare

Data publicarii: 09-10-2013 | Finante-Banci

Generali Romania a lansat doua pachete de asigurari personalizate, dedicate intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) din 5 domenii economice, asigurari care acopera peste 18 riscuri specifice fiecarei activitati.

Cele 5 domenii selectate sunt scoli si gradinite (crese, scoli, gradinite, centre educationale), birouri si cabinete (agentii de turism, de real-estate, de administrare, notariale sau cabinete medicale si de terapie, farmacii), saloane de frumusete (frizerii, beauty-centers), restaurante si hoteluri (restaurante, cofetarii, fast-food-uri, baruri, hoteluri, pensiuni) si magazine alimentare (cu bauturi, legume, carne, dulciuri).

"Suntem convinsi ca micii intreprinzatori au nevoie de un produs de asigurare dedicat business-ului lor, care sa acopere riscurile la care ei sunt direct expusi. In consecinta, Generali a selectat 5 categorii de IMM-uri, cu business-uri diferite, pentru care a construit pachete de asigurare specifice. Unicitatea produsului este data de faptul ca vorbim de o asigurare pentru IMM-uri dedicata, personalizata, cu acoperire pentru riscurile specifice fiecarui business si cu un pret extrem de atractiv", a declarat Adrian Marin, CEO Generali Romania.

Pentru fiecare domeniu au fost create cate doua pachete - Eficient si Avantaj, care difera in functie de sumele asigurate, implicit limitele de despagubire, si de riscurile acoperite. Avantaj este pachetul care ofera acoperire pentru o gama mai larga de riscuri specifice afacerii asigurate.

Integra pe InComeMagazine.ro