Generali lanseaza asigurari personalizate pentru scoli si gradinite, saloane de frumusete, birouri si cabinete, hoteluri si magazine alimentare
Data publicarii: 09-10-2013 | Finante-BanciGenerali Romania a lansat doua pachete de asigurari personalizate, dedicate intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) din 5 domenii economice, asigurari care acopera peste 18 riscuri specifice fiecarei activitati.
Cele 5 domenii selectate sunt scoli si gradinite (crese, scoli, gradinite, centre educationale), birouri si cabinete (agentii de turism, de real-estate, de administrare, notariale sau cabinete medicale si de terapie, farmacii), saloane de frumusete (frizerii, beauty-centers), restaurante si hoteluri (restaurante, cofetarii, fast-food-uri, baruri, hoteluri, pensiuni) si magazine alimentare (cu bauturi, legume, carne, dulciuri).
"Suntem convinsi ca micii intreprinzatori au nevoie de un produs de asigurare dedicat business-ului lor, care sa acopere riscurile la care ei sunt direct expusi. In consecinta, Generali a selectat 5 categorii de IMM-uri, cu business-uri diferite, pentru care a construit pachete de asigurare specifice. Unicitatea produsului este data de faptul ca vorbim de o asigurare pentru IMM-uri dedicata, personalizata, cu acoperire pentru riscurile specifice fiecarui business si cu un pret extrem de atractiv", a declarat Adrian Marin, CEO Generali Romania.
Pentru fiecare domeniu au fost create cate doua pachete - Eficient si Avantaj, care difera in functie de sumele asigurate, implicit limitele de despagubire, si de riscurile acoperite. Avantaj este pachetul care ofera acoperire pentru o gama mai larga de riscuri specifice afacerii asigurate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall