Curs oficial BNR

28.03.2017
  • 1 EUR Variatie: 0.00144.5514 RON
  • 1 USD Variatie: 0.00424.1912 RON
  • 1 CHF Variatie: 0.0006999999999994.2536 RON
  • 1 GBP Variatie: -0.00235.2663 RON
  • 1 gr. aurVariatie: -0.4623168.8541 RON

Trofeul UEFA Champions League a atras peste 8.000 de fani in cadrul turneului din RomaniaData publicarii: 11-10-2013 | Lifestyle (RSS)

  •  Print   | 
  • Trimite prin Y!M
  • Bookmark & Share



  • Trofeul a atras peste 7.000 de vizitatori in capitala
  • Sistemul RFID folosit in cadrul expozitiei din Bucuresti a inregistrat peste 3.600 de carduri activate
  • Fanii au realizat peste 4.800 de fotografii cu Trofeul pe tot parcursul turneului 

Trofeul UEFA Champions League adus in Romania cu sprijinul UniCredit si expus in Piata George Enescu din capitala s-a bucurat de un real succes in randul pasionatilor de fotbal, atragand circa 8.300 de vizitatori la nivel national.  

Trofeul UEFA a ajuns pe 4 octombrie in Bucuresti, in cadrul unui spectaculos turneu european prezentat de UniCredit, care a demarat in capitala Germaniei, Berlin, traversand Ungaria, Romania, Bosnia-Hertegovina si Bulgaria, pe parcursul a 5 saptamani.

In Romania, Trofeul a intrat prin Vama Nadlac, poposind pentru o zi in Timisoara (30 septembrie), apoi in Cluj-Napoca (1 octombrie) si Brasov (2 octombrie). In fiecare oras, publicul larg a putut admira Trofeul si a putut fotografia acest simbol al excelentei in fotbal, impartasind aceasta experienta unica pe retelele de socializare. 

"Am incheiat un al doilea Trophy Tour in Romania, care s-a desfasurat remarcabil si a fost presarat cu momente unice de entuziasm, pe care le-am impartit cu fanii fotbalului si nu numai. Ne bucuram ca am avut un public atat de numeros. UniCredit este partener oficial UEFA Champions League inca din 2009, o asociere de succes, care ne onoreaza, cu atat mai mult cu cat incercam intotdeauna sa facem lucrurile in acest spirit al excelentei, ridicandu-ne la asteptarile clientilor si partenerilor nostri”, a spus Anca Nuta, Director Identitate & Comunicare, UniCredit Tiriac Bank. 

In total, peste 8.000 de romani au fost aproape de mult ravnitul Trofeu si de Ambasadorul UEFA Champions League Trophy Tour 2013 in Romania, Miodrag Belodedici, prezent pe tot parcursul turneului.

"Am parcurs impreuna cu UniCredit drumul Trofeului prin tara, de la Vama Nadlac in Timisoara, apoi in Cluj si Brasov, pentru a ajunge intr-un final in capitala. In fiecare oras, m-a emotionat reactia oamenilor, in special entuziasmul copiilor. Am putut retrai astfel emotiile care au insotit cele mai importante momente ale carierei mele, ceea ce a facut din acest turneu o experienta de neuitat”, a spus Miodrag Belodedici.


In Bucuresti, UniCredit a pregatit expozitia UniCredit Walk of Champions, amplasata in Piata George Enescu, unde timp de trei zile publicul larg a avut acces gratuit pentru vizionarea Trofeului in intervalul 4 - 6 octombrie.

Trofeul a fost expus intr-un "balcon ceremonial”, pentru a-i transpune si mai mult pe vizitatori in atmosfera de sarbatoare. In plus, fanii fotbalului au avut ocazia de a trai mult mai intens experienta Trophy Tour 2013, admirand obiectele de colectie din expozitie. Anul acesta turneul Trophy Tour 2013 a adus in premiera o serie de schimbari interesante, impreuna cu o aventura multimedia captivanta pentru utilizatori. Un elaborat sistem RFID a permis vizitatorilor o inregistrare simpla, care le-a permis ulterior sa interactioneze direct cu fiecare eveniment expozitional oferit - de la informatii exclusive despre suveniruri UEFA Champions League, la uimitoare caracteristici de realitate augmentata, la participarea la jocuri si concursuri. Peste 3.600  de vizitatori si-au activat cardul pentru RFID, bucurandu-se de experienta Trophy Tour 2013.

O alta noutate remarcabila a turneului de anul acesta a fost prezenta proaspat-numitului Ambasador Oficial UniCredit pentru UEFA Champions League, Fabio Capello care a insotit Trofeul si in Bucuresti, fiind disponibil pentru o sesiune de semnare de autografe.

UEFA Champions League Trophy Tour a devenit o punte foarte importanta pentru UniCredit in legatura cu fanii, de-a lungul anilor. In cele patru turnee anuale anterioare, Trofeul a vizitat in total 13 tari europene diferite, parcurgand peste 10.500 km pentru a ajunge la 480.000 de fani si a le oferi oportunitatea extraordinara de a face peste 116.000 de fotografii cu trofeul iconic. 

Dupa lansarea de la Berlin din 20 septembrie, UEFA Champions League Trophy Tour 2013, Trofeul a stationat in Budapesta/ Ungaria (27 - 29 Septembrie) si desigur in Bucuresti urmand sa poposeasca in Sarajevo/ Bosnia-Hertegovina (11 - 13 Octombrie) si Sofia/ Bulgaria (18 - 20 Octombrie).

Mai multe informatii despre sponsorizarea oficiala sunt disponibile pe www.unicredit.eu/champions. De asemenea, pe pagina de Facebook a Unicredit Tiriac Bank: https://www.facebook.com/UniCreditTiriacBank puteti gasi aplicatia "Drumul catre Trofeu”. Pe Facebook, UniCredit Tiriac Bank le-a oferit fanilor sansa sa castige o cursa VIP catre Trofeul UEFA Champions League alaturi de 10 prieteni, in autovehiculul supraetajat care transporta Trofeul prin Europa. 


Ultimele stiri pe BankNews.ro:
Cele mai citite stiri