Valoarea brandului Xerox a ajuns la aproape 6,8 miliarde de dolari in 2013

Data publicarii: 14-10-2013 | Afaceri

Valoarea brandului Xerox a crescut pentru al treilea an consecutiv, ajungand anul acesta la aproape 6,8 miliarde de dolari, cu 65 de milioane de dolari mai mult fata de anul 2012, potrivit  raportului Best Global Brands Value - care efectueaza anual un top al celor mai  valoroase 100 de branduri globale. Raportul a fost realizat de Interbrand, cea mai mare companie de branding din lume.

Xerox a fost prezent in topul Interbrand in fiecare an, de la aparitia acestuia, in 2001. O schimbare importanta pentru Xerox in 2013 a fost trecerea de la categoria de tehnologii la cea de servicii de business. 

Xerox a fost inclus in categoria Business services, care reuneste branduri ce ofera servicii axate pe consultanta si care le permit clientilor sa beneficieze de expertiza in activitati care nu fac parte din domeniul lor principal de activitate. Aceasta pozitionare vine in contextul in care peste 50% din veniturile Xerox sunt generate de business-ul pe servicii. 

Raportul mentioneaza ca strategia companiei concentrata pe servicii si mentienerea pozitiei de lider in domeniul tehnologiei au fost elementele principale ale business-ului Xerox. Pentru prima data in istoria brandului, veniturile din servicii sunt mai mari decat cele furnizate de segmentul de tehnologie.

Interbrand mentioneaza ca Xerox are peste 10.700 patente active, investind continuu in inovatie.

Metoda de analiza a Interbrand urmareste investitiile continue si managementul brandului ca activ  al companiei. Valoarea finala este folosita pentru a ajuta la managementul brandului, astfel incat companiile sa ia decizii mai bune si mai informate. Exista trei aspecte principale de evaluare - performanta financiara, rolul brandului in procesul luarii deciziilor si forta brandului. 

Ultimele stiri pe BankNews.ro: