Doua service-uri auto din Timisoara membre ASSAI au solicitat falimentul societatii Uniqa Asigurari SA
Data publicarii: 10-12-2013 | Finante-BanciAsociatia Societatilor de Service Auto Independente ( A.S.S.A.I.) informeaza institutiile media din Romania despre actiunile de cerere a falimentului depuse de catre doua unitati service din Timisoara membre ASSAI pentru neplata reparatiilor in termenul legal.
"Desi am incercat gasirea unor solutii de rezolvare amiabila ale platilor acestor dosare de dauna cu Directorul de daune al societatii de asigurari intr-un termen rezonabil de timp, acesta a preferat sa ma asigure de grija pe care Uniqa Asigurari o are fata de asiguratii/pagubitii sai, fara insa, sa achite plata dosarelor de dauna.” - Cristian Muntean, Director ASSAI.
ASSAI atrage atentia tuturor soferilor ca in luna Decembrie, inainte de a cumpara o polita de asigurare RCA sa consulte prima pagina a societatilor de asigurari si sa verifice rubrica de reclamatii pe care aceste societati le inregistreaza la Autoritatea de Supraveghere Financiara.
Sesizam Autoritatea de Supraveghere Financiara asupra faptului ca Uniqa Asigurari nu a actualizat informatiile de pe site-ul societatii privind situatia reclamatiilor " in primele 5 zile ale fiecarei luni” ( ultima situatie postata pe site fiind raportarea pentru luna Septemebrie ) incalcand astfel prevederile Articolului 12 (1) din Ordinul Nr.11/2012.
Societatea de asigurari Uniqa Asigurari prin netransmiterea acestor informatii in termenul legal pe site-ul societatii, in special in preajma campaniilor de vanzare a politelor RCA ( Luna Decembrie si Luna Iunie ) nu a asigurat transparenta unei informari corecte fata de consumatorul de produse de asigurari, fapta prevazuta si sanctionabila conform Ordinul Nr.11/2012 emis de catre CSA.
Pentru a indeparta orice suspiciuni care planeaza asupra Autoritatii de Supraveghere Financiara privind modul in care aceasta institutie intelege a supraveghea Piata de Asigurari din Romania care creeaza din ce in ce mai multe probleme asiguratilor si pagubitilor in ultimul an, adresam rugamintea de a aplica cu promptitudine masurile legale prevazute la Articolul 13 din Ordinul Nr.11/2012 si sa faca publice sanctiunile in termen legal.
Art.12 (1) din Ordinul Nr.11/2012 prevede urmatoarele:Art. 12. - (1) Informatiile precizate la art. 9 vor face referire la petitiile transmise catre Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor cu privire la activitatea asiguratorilor si vor fi actualizate in primele 5 zile ale fiecarei luni. Datele vor fi prezentate sub forma de tabel. Tabelul va fi amplasat in interiorul unei pagini dedicate, accesibila prin intermediul unei ferestre ce se va deschide in momentul accesarii paginii principale a site-ului. Structura tabelului si caracteristicile formatului textului afisat sunt prezentate in anexa nr. 2, care face parte integranta din prezentele norme.
Art.13 din Ordinul Nr.11/2012 prevede urmatoarele:
Art. 13. - Nerespectarea in orice mod a dispozitiilor prezentelor norme se sanctioneaza de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor in conditiile si potrivit prevederilor art. 8 si 39 din Legea nr. 32/2000, cu modificarile si completarile ulterioare.
"Prin neplata daunelor, firma Uniqa Asigurari pune aceste service-uri auto in imposibilitatea da a achita taxele catre bugetul de stat si de a acorda salariile angajatilor in prag de sarbatori.” - Cristian Muntean, Director ASSAI.
comunicat de presa Asociatia Societatilor de Service Auto Independente ( A.S.S.A.I.)
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall