BCR îşi ia director pentru „vocea clientului“ de la subsidiara de pensii

Data publicarii: Astazi, 16-06-2014 | Finante-Banci

Dan Dumitru Popescu, care în ultimii doi ani a ocupat poziţia de director executiv pe operaţiuni şi IT la BCR Pensii, a fost desemnat să preia noul post de director responsabil cu proiectul „vocea clientului“ prin careBCR, prima bancă după active, va încerca să gestioneze mai bine reclamaţiile de la clienţi şi să-şi îmbunătăţească imaginea în rândul acestora.

„Vocea clientului“ face parte dintr-un plan pe următorii trei ani de reconstrucţie a încrederii clienţilor şi îmbunătăţire a percepţiei asupra serviciilor băncii. Tomas Spurny, preşe¬dintele executiv al BCR, spunea în aprilie că vrea să aibă o vizibilitate mai mare asupra motivelor de nemulţumire ale clienţilor. „Trebuie să ne îmbunătăţim modul în care lucrăm cu nemulţumirile clienţilor în privinţa calităţii.“ Noul director responsabil cu „vocea clientului“ va acoperi întreg portofoliul de clienţi, retail şi corporate, îi va raporta direct lui Spurny şi va prezenta regulat rapoarte comitetului director. înfiinţarea acestei poziţii în bancă reflectă pe de-o parte amploarea proble¬melor de calitate a serviciilor şi de ima¬gine cu care se confruntă BCR, iar pe de alta conştien-ti¬za¬rea acestor zone de vulnerabi¬litate la nivelul managementului, res¬pec¬tiv intenţia de corectare a deficienţelor.

SURSA: ZF.