Revenirea din Europa de Sud a influentat pozitiv rezultatele Carrefour in trimestrul al treilea
Data publicarii: Astazi, 19-10-2015 | InternationalGrupul francez Carrefour, cel mai mare grup european de distributie, a anuntat vineri ca vanzarile sale au crescut in ritm accelerat in trimestrul al treilea, gratie redresarii inregistrate in sudul Europei si a performantelor solide consemnate in Brazilia, a doua sa piata, in pofida incetinirii economiei, transmite Reuters.
In ceea ce priveste Romania, Carrefour precizeaza ca 'vanzarile au inregistrat o crestere puternica, gratie impactului pozitiv al reducerii TVA la alimente de la 1 iunie'.
In alte parti din Europa, vanzarile Carrefour au crescut cu 4,6% (in Spania) si cu 5,9% (in Italia). In cazul Frantei, responsabila pentru 40% din cifra de afaceri a grupului, Carrefour a inregistrat al 11-lea trimestru consecutiv de crestere, gratie unui avans de 1,6% comparativ cu trimestrul al doilea.
Pe ansamblu, vanzarile inregistrate de grup in perioada iulie - septembrie 2015 au crescut cu 2,2%, pana la 21,54 miliarde de euro, fata de estimarile analistilor de 21,5 miliarde euro.
'Europa a devenit in prezent motorul de crestere al grupului', a declarat directorul financiar al grupului Carrefour, Pierre-Jean Sivignon. Acesta s-a declarat 'confortabil' cu estimarile analistilor, potrivit carora, in 2015, Carrefour va inregistra un profit operational de aproximativ 2,45 miliarde de euro.
Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul 1 in Europa. In Romania, Grupul Carrefour numara 181 de magazine, dintre care 28 hipermarketuri 'Carrefour', 99 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online.
AGERPRES
Tag-uri:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall