Revenirea din Europa de Sud a influentat pozitiv rezultatele Carrefour in trimestrul al treilea

Data publicarii: Astazi, 19-10-2015 | International

Grupul francez Carrefour, cel mai mare grup european de distributie, a anuntat vineri ca vanzarile sale au crescut in ritm accelerat in trimestrul al treilea, gratie redresarii inregistrate in sudul Europei si a performantelor solide consemnate in Brazilia, a doua sa piata, in pofida incetinirii economiei, transmite Reuters.

In ceea ce priveste Romania, Carrefour precizeaza ca 'vanzarile au inregistrat o crestere puternica, gratie impactului pozitiv al reducerii TVA la alimente de la 1 iunie'.

In alte parti din Europa, vanzarile Carrefour au crescut cu 4,6% (in Spania) si cu 5,9% (in Italia). In cazul Frantei, responsabila pentru 40% din cifra de afaceri a grupului, Carrefour a inregistrat al 11-lea trimestru consecutiv de crestere, gratie unui avans de 1,6% comparativ cu trimestrul al doilea.

Pe ansamblu, vanzarile inregistrate de grup in perioada iulie - septembrie 2015 au crescut cu 2,2%, pana la 21,54 miliarde de euro, fata de estimarile analistilor de 21,5 miliarde euro.

'Europa a devenit in prezent motorul de crestere al grupului', a declarat directorul financiar al grupului Carrefour, Pierre-Jean Sivignon. Acesta s-a declarat 'confortabil' cu estimarile analistilor, potrivit carora, in 2015, Carrefour va inregistra un profit operational de aproximativ 2,45 miliarde de euro.

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul 1 in Europa. In Romania, Grupul Carrefour numara 181 de magazine, dintre care 28 hipermarketuri 'Carrefour', 99 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online.

AGERPRES