Corina Martin (ALDD): Peste 7.000 de turisti israelieni vor ajunge pe litoralul romanesc in vara acestui an

Data publicarii: 09-02-2016 | Economie

Peste 7.000 turisti israelieni vor ajunge, in vara acestui an, in statiunile Mamaia, Navodari si Eforie, cu trei chartere pe saptamana, ca urmare a discutiilor purtate la Targul International de Turism pentru Piata Mediteraneeana (IMTM) de la Tel Aviv, informeaza marti Asociatia Litoral - Delta Dunarii (ALDD).

"Asociația Litoral — Delta Dunării va demara și în acest an o campanie de publicitate în mass-media din Israel, un proiect de succes al Asociației Litoral — Delta Dunării, care a dovedit că atrage incoming cu o creștere spectaculoasă de turiști israelieni pe litoralul românesc. Prin acest proiect independent al Asociației, finanțat din bugetul taxei de promovare a stațiunii Mamaia, am reușit să atragem interesul unui touroperator străin, care a avut încredere în produsul turistic litoralul românesc și cu care am reușit să creștem numărul de turiști străini pe litoral, de pe o piață externă pe care nu am avut-o niciodată în această destinație", a spus Corina Martin, președintele ALDD, după prima zi a târgului de la Tel Aviv.

În urma unui proiect reușit în 2015, prin care Asociația Litoral — Delta Dunării a susținut în mod independent printr-o campanie de publicitate promovarea stațiunii Mamaia prin intermediul a cinci posturi de radio din Israel, în 2015 au ajuns pe litoral 4.500 turiști israelieni, care au consumat servicii turistice în valoare de 4,5 milioane dolari pentru pachete de vacanță și excursii opționale la atracțiile din Constanța și Tulcea.

"Piața din Israel este foarte importantă pentru turismul din România, pentru că sunt foarte mulți turiști israelieni care doresc să vină în România. Litoralul este capabil să ofere servicii de calitate, iar cele trei chartere pe săptămână sunt dovada că suntem capabili să susținem aceste servicii de calitate. Sper că anul viitor să avem în fiecare zi zboruri din Israel", a precizat președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), Aurelian Marin.

După târgurile de turism de la Londra și Tel Aviv, ALDD va continua promovarea litoralului românesc și a Deltei Dunării la târgurile de turism de la Milano, București, Chișinău, Berlin, Moscova și Cracovia (la târgul de companii aeriene Routes).

Sursa: Agerpress