Corina Martin (ALDD): Peste 7.000 de turisti israelieni vor ajunge pe litoralul romanesc in vara acestui an
Data publicarii: 09-02-2016 | EconomiePeste 7.000 turisti israelieni vor ajunge, in vara acestui an, in statiunile Mamaia, Navodari si Eforie, cu trei chartere pe saptamana, ca urmare a discutiilor purtate la Targul International de Turism pentru Piata Mediteraneeana (IMTM) de la Tel Aviv, informeaza marti Asociatia Litoral - Delta Dunarii (ALDD).
"Asociația Litoral — Delta Dunării va demara și în acest an o campanie de publicitate în mass-media din Israel, un proiect de succes al Asociației Litoral — Delta Dunării, care a dovedit că atrage incoming cu o creștere spectaculoasă de turiști israelieni pe litoralul românesc. Prin acest proiect independent al Asociației, finanțat din bugetul taxei de promovare a stațiunii Mamaia, am reușit să atragem interesul unui touroperator străin, care a avut încredere în produsul turistic litoralul românesc și cu care am reușit să creștem numărul de turiști străini pe litoral, de pe o piață externă pe care nu am avut-o niciodată în această destinație", a spus Corina Martin, președintele ALDD, după prima zi a târgului de la Tel Aviv.
În urma unui proiect reușit în 2015, prin care Asociația Litoral — Delta Dunării a susținut în mod independent printr-o campanie de publicitate promovarea stațiunii Mamaia prin intermediul a cinci posturi de radio din Israel, în 2015 au ajuns pe litoral 4.500 turiști israelieni, care au consumat servicii turistice în valoare de 4,5 milioane dolari pentru pachete de vacanță și excursii opționale la atracțiile din Constanța și Tulcea.
"Piața din Israel este foarte importantă pentru turismul din România, pentru că sunt foarte mulți turiști israelieni care doresc să vină în România. Litoralul este capabil să ofere servicii de calitate, iar cele trei chartere pe săptămână sunt dovada că suntem capabili să susținem aceste servicii de calitate. Sper că anul viitor să avem în fiecare zi zboruri din Israel", a precizat președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), Aurelian Marin.
După târgurile de turism de la Londra și Tel Aviv, ALDD va continua promovarea litoralului românesc și a Deltei Dunării la târgurile de turism de la Milano, București, Chișinău, Berlin, Moscova și Cracovia (la târgul de companii aeriene Routes).
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall