Biletele de avion raman cele mai cumparate produse turistice in mediul online; majoritatea de la companii low-cost(analiza)
Data publicarii: 16-03-2016 | EconomieBiletele de avion raman cele mai cumparate produse turistice in mediul online, majoritatea romanilor preferand sa le achizitioneze de la companii low-cost, se arata intr-o analiza a unui portal de turism din Romania, remisa miercuri AGERPRES.
O altă tendință observată în decursul anului trecut este că 2 din 3 clienți care cumpără online produse turistice preferă să achite cu cardul. Fie că este vorba de un card de debit sau credit, peste 65% dintre clienții portalului Vola.ro au ales această metodă de plată-instant. Din cei 35% rămași, mare parte au încheiat tranzacția tot online, folosind transferul bancar prin servicii de online banking sau chiar criptomoneda Bitcoin. Doar o mică parte dintre turiști au optat pentru o metodă de plată offline, precum plata la sucursala unei bănci, la sediul agenției din București sau la terminalele ZebraPay din țară.
'Se poate observa o preferință a românilor pentru companiile de tip low-cost, cele mai mari companii de acest tip prezente pe piața din România situându-se în topul vânzărilor. Acest lucru are evident un impact asupra întregii piețe, pentru că a forțat companiile de linie să vină cu reduceri de preț sau să aplice un model de business similar', a precizat Manuela Melinescu, marketing manager Vola.ro.
Pentru 2016 se estimează o creștere de 30-40% a afacerilor în segmentul vânzărilor de vacanțe și a biletelor de avion prin platforma online. Principala pârghie de creștere va rămâne vânzarea biletelor de avion, la care se va adăuga și cea a pachetelor de tip city break și tour-operator.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall