Tinerii din generatia Millennials solicita la interviul de angajare un program de lucru flexibil
Data publicarii: 11-04-2016 | EconomieTinerii Millennials sau generatia Y solicita la interviul de angajare, in anumite domenii, un program de lucru flexibil, deoarece notiunea de pontaj sau program fix la birou poate reprezenta pentru ei un fel de constrangere a activitatii si, implicit, a rezultatelor, potrivit informatiilor furnizate de o companie de externalizare a proceselor de HR.
"Tinerii din generația Millennials, născuți în perioada 1980-2000, sunt destul de greu de abordat de către angajatori, în condițiile în care salariul nu este cel mai important și, de departe, nici singurul aspect pe care aceștia îl iau în considerare în alegerea unui loc de muncă. Generația Millennials sau generația Y se diferențiază de generația X (părinții lor) în ceea ce privește decizia de a accepta un job", se arată în comunicatul companiei Smartree remis luni AGERPRES.
Potrivit sursei citate, tinerii Millennials au dorința de a promova cât mai repede, neavând răbdarea necesară parcurgerii tuturor etapelor de evoluție profesională. În același timp, își manifestă dorința de a dezvolta abilități de lideri și sunt cu un pas în față comparativ cu generația anterioară, datorită familiarității Internetului și a canalelor de socializare online, cu care practic au crescut.
"Accesul la mediul online le permite să fie mult mai informați despre companiile din piață, să fie mai comunicativi și creativi decât generațiile anterioare. În plus, cei mai mulți dintre ei sunt deschiși la noi provocări și își asumă fără rezerve implicarea în proiecte pentru care încă nu sunt pregătiți profesional", declară Raluca Peneș, HR Coordinator, Smartree.
Conform comunicatului, tinerii Millennials au o viziune complexă asupra vieții în general și a carierei în particular.
"Pe de o parte, pentru ei ideea de echilibru ocupă un loc de cinste, timpul liber și posibilitatea de a practica hobby-urile fiind foarte importante. Pe de altă parte, își doresc să lucreze în companii cu a căror cultură și valori să se poată identifica, pentru a simți că efortul lor are un sens. De aceea, companiile angajatoare trebuie să aibă în vedere mai multe aspecte în strategia lor de recrutare. Pachetul salarial și cel de beneficii trebuie să fie unul destul de motivant și complex. În afară de salariu, tinerii își doresc multe alte beneficii, precum asigurare medicală, abonament la o sală de sport, zile libere, carduri de reducere. Ei întreabă chiar în cadrul primului interviu de recrutare care sunt beneficiile asigurate de compania respectivă", menționează documentul citat.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall