Strategiile eficiente pentru securitate cibernetica au potentialul de a genera 5.300 de miliarde de dolari, in urmatorii 10 ani

Data publicarii: 13-04-2016 | Economie

Strategiile eficiente pentru securitate cibernetica au potentialul de a genera aproximativ 5.300 de miliarde de dolari in sectorul privat in urmatorii 10 ani, se arata in raportul "Where to Begin Your Journey to Digital Value in the Private Sector", realizat de Cisco si remis, miercuri, AGERPRES.

Foto: (c) Jim Young / REUTERS

* Raportul "Where to Begin Your Journey to Digital Value in the Private Sector" — text integral

Potrivit acestuia, 68% din această valoare este legată de capacitatea firmei de a integra securitatea cibernetică în strategia digitală a companiei pentru a produce inovație și creștere.

Studiul menționează că în timp ce tehnologiile pentru segmentul consumer, precum echipamentele wearable (dispozitive electronice care pot fi purtate ca accesorii vestimentare) aduc o creștere semnificativă a valorii digitale în comparație cu conexiunile business-to-business, soluțiile digitale axate pe oameni, cum ar fi cele pentru colaborare video și mobilitate, ajută la creșterea capacității companiilor de a inova mai repede și mai eficient.

Cisco precizează că doar 20% din potențialul generat anul trecut de digitalizare, proces care presupune transformarea afacerilor din orice industrie, concomitent cu crearea unei noi piețe la nivel global, au fost accesate de companiile din sectorul privat.

"Valoarea digitalizării este un indicator care ia în calcul câștigul financiar sau pierderile, având la baza doua componente: noi surse de venit sau economii generate de investiții și inovații și schimbul de valori între companii din mai multe industrii, bazat pe modul în care capabilitațile lor digitale le pregătesc pentru a lua din cota de piața a competitorilor. O concluzie importantă a raportului arată că lideri în domeniul digital, precum Apple, Uber și Tesla sunt mai înclinați spre a capta valoarea pe care o aduc consumatorii finali, aceste companii fiind dispuse sa creeze noi modele de business inovative care determină schimbări la nivel de industrii întregi", se arată în document.

Potrivit studiului, retailerii pot îmbunătăți substanțial relația pe care o au cu clienții și pot eficientiza forța de munca, prin investiții în digitalizarea afacerilor, iar acest lucru le permite sa concureze cu magazinele care își desfășoară activitatea strict online.

Valoarea pe care o generează digitalizarea doar prin oferirea de analize mai detaliate despre procesele de business reprezintă aproximativ 285 de miliarde de dolari. Cu toate acestea, Cisco estimează că industria de retail a accesat în 2015 doar 15% din valoarea potențială.

Raportul "Where to Begin Your Journey to Digital Value in the Private Sector", oferă o analiză a peste de 350 de cazuri de digitalizare din 16 industrii.

Sursa: Agerpress

Ultimele stiri pe BankNews.ro: