Studiu: 82% din populatia urbana a Romaniei era consumatoare de mezeluri, in 2015; salamul si cremwurstii pe lista preferintelor
Data publicarii: 14-04-2016 | Economie8 romani din 10 consumau mezeluri in 2015, in scadere fata de datele inregistrate in anul anterior, in timp ce 4 din 5 romani s-au declarat cumparatori ai unor astfel de produse, releva rezultatele unui studiu dat publicitatii, joi, de compania de cercetare Mercury Research, in cadrul congresului dedicat industriei carnii din Romania, organizat de publicatia "Revista carnii".
Potrivit reprezentantei Mercury Research, Ingrid Lambru, marketing director în cadrul companiei de cercetare, la nivelul anului 2015, din totalul consumatorilor ocazionali de mezeluri, 62% erau femei. De asemenea, 45% aveau peste 55 de ani, iar 33% aveau studii superioare.
Anul trecut, 82% din populația urbană a României era consumatoare de mezeluri, în scădere față de anul 2014, când 9 din 10 persoane consumau acest tip de produs.
În același timp, în 2015, în mediul urban, 4 din 5 români erau cumpărători de mezeluri, nivel similar cu cel înregistrat în anul precedent.
Conform cercetării, în ceea ce privește obiceiurile de cumpărare, consumatorul ocazional cumpără, în medie, de două ori pe lună mezeluri, în timp ce rezultatele la nivel național arată un indice de 5,9 ocazii pe lună.
Nu în ultimul rând, datele arată că, în 2015, un procent de 59% dintre consumatorii ocazionali de mezeluri au făcut cumpărături în comerțul modern, iar 26% în cel tradițional.
Pe categorii de produse, salamul și cremwurștii sunt preferate în detrimentul specialităților din carne sau al șuncii.
Mercury Research este cea mai mare companie independentă de cercetare de piață din România, prezentă pe plan local din anul 1994. Compania oferă servicii de cercetare cantitativă și calitativă despre consumatori și despre companii adaptate domeniilor, precum: bunuri de larg consum, financiar-bancar, IT&C, media, sănătate, industria auto sau social.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall