Doar 17% dintre afaceri sunt pregatite sa sutina interactiunea cu clientii prin intermediul dispozitivelor mobile (studiu)
Data publicarii: 14-04-2016 | EconomieUn procent de 61% dintre liderii de business sunt convinsi ca departamentele de vanzari si sistemele IT dedicate managementului relatiei cu clientii (CRM) pe care le detin la momentul actual nu ofera toate informatiile necesare despre actualii consumatori, se arata intr-un studiu al firmei de solutii software de business si tehnologie - SAP remis, joi, AGERPRES.
Potrivit acestuia, doar 17% dintre afaceri sunt pregătite să susțină interacțiunea cu clienții prin intermediul dispozitivelor mobile.
'Consumatorii de astăzi sunt întotdeauna conectați și bine informați, dar business-urile rămân în urma lor, atât din punctul de vedere al înțelegerii profilului clienților, cât și prin prisma conectării cu aceștia la nivel omnichannel. De aceea, companiile trebuie, mai mult decât oricând, să privească dincolo de simple sisteme CRM și să aleagă soluții menite să transforme la nivel digital experiența cu clienții, permițându-le acestora să interacționeze cu brandurile, într-un mod mai simplu, mai rapid și mai eficient', a declarat Brian Walker, chief strategy officer, SAP Hybris.
Studiul mai arată că doar una din patru companii integrează toate canalele de vânzări disponibile — online, rețelele sociale, dispozitivele mobile și magazin — în relația cu clienții, având astfel o viziune completă asupra interacțiunii cu aceștia.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall