Doar 17% dintre afaceri sunt pregatite sa sutina interactiunea cu clientii prin intermediul dispozitivelor mobile (studiu)

Data publicarii: 14-04-2016 | Economie

Un procent de 61% dintre liderii de business sunt convinsi ca departamentele de vanzari si sistemele IT dedicate managementului relatiei cu clientii (CRM) pe care le detin la momentul actual nu ofera toate informatiile necesare despre actualii consumatori, se arata intr-un studiu al firmei de solutii software de business si tehnologie - SAP remis, joi, AGERPRES.

Potrivit acestuia, doar 17% dintre afaceri sunt pregătite să susțină interacțiunea cu clienții prin intermediul dispozitivelor mobile.

'Consumatorii de astăzi sunt întotdeauna conectați și bine informați, dar business-urile rămân în urma lor, atât din punctul de vedere al înțelegerii profilului clienților, cât și prin prisma conectării cu aceștia la nivel omnichannel. De aceea, companiile trebuie, mai mult decât oricând, să privească dincolo de simple sisteme CRM și să aleagă soluții menite să transforme la nivel digital experiența cu clienții, permițându-le acestora să interacționeze cu brandurile, într-un mod mai simplu, mai rapid și mai eficient', a declarat Brian Walker, chief strategy officer, SAP Hybris.

Studiul mai arată că doar una din patru companii integrează toate canalele de vânzări disponibile — online, rețelele sociale, dispozitivele mobile și magazin — în relația cu clienții, având astfel o viziune completă asupra interacțiunii cu aceștia.

Sursa: Agerpress