Nedea (ANT): Puterea de promovare a Romaniei ca destinatie turistica sta in noi; asocierea brandului national cu al Salinei Turda este un succes
Data publicarii: 27-05-2016 | EconomieDecizia si puterea de promovare a Romaniei ca destinatie turistica importanta sta in noi, iar asocierea brandului Salina Turda cu brandul turistic national marcheaza un parteneriat de succes, a precizat, vineri, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism, Anca Pavel-Nedea, la lansarea Campaniei de promovare a brandului turistic al Romaniei in Salina Turda.
'Strategia de marketing a Autorității Naționale pentru Turism este mai complexă. Avem o viziune nu numai în privința dezvoltării cu organizațiile de management al destinațiilor, care înseamnă un parteneriat public-privat. Vrem un parteneriat cu toți actorii implicați în industria ospitalității. Urmărim ca prin încheierea de astfel de parteneriate să acordăm o susținere sinergică datorită brandului național al țării. Vrem să generăm o circulație turistică mai mare pe teritoriul țării, să creștem incoming-ul prin reprezentanțele noastre teritoriale, prin birourile de turism externe, prin participările la târguri, prin campaniile de social media, prin noile instrumente dezvoltate pe partea de online', apreciază Anca Nedea.
ANT a încheiat un parteneriat și cu Festivalul UNTOLD care se va desfășura în august la Cluj-Napoca, tocmai pentru a compensa lipsa fondurilor de promovare pe care le are ANT în acest an.
'Chiar dacă banii de promovare pe care îi avem la dispoziție sunt foarte puțini, asta nu înseamnă că nu putem face lucruri și trebuie doar să ne lamentăm și să așteptăm. Decizia și puterea de promovare a României ca destinație turistică importantă stă în noi. Asocierea brandului Salina Turda cu brandul turistic al României marchează un parteneriat de succes. Este foarte important să aducem împreună dorința de a reitera valorile României în care trebuie să credem cu toții, mai ales valorile industriei de travel. Industria turismului integrează atât cultura, istoria, natura cu peisajele fantastice, picătură din sufletul românesc într-o singură definiție — travel', apreciază Anca Nedea.
La baza campaniei de promovare a brandului turistic al Romaniei în Salina Turda stă Protocolul încheiat între cele două instituții. Asocierea obiectivului Salina Turda și a Hotelului Potaissa, investiție realizată din fondurile proprii ale salinei, care se deschide oficial, vineri, cu brand-ul turistic național atribuie acestor două simboluri ale municipiului Turda, o garanție ce le deosebește de celelalte obiective și unități de cazare. Totodată, contribuie la îmbunătățirea imaginii si creșterea notorietății României ca destinație pentru turiștii străini asigurând un standard ridicat al calității serviciilor oferite.
'În strategia de marketing a României avem ca direcție principală să asociem brandul de turism al României cu toate obiectivele turistice importante, cunoscute sau mai puțin cunoscute. Astfel, vrem să îi familiarizăm pe vizitatori cu oferta turistică autohtonă. Vrem ca Salina Turda să fie începutul deschiderii noastre către parteneriate public-private de succes, toate având ca scop promovarea României' a spus Anca Pavel-Nedea.
'Cel mai frumos loc subteran din lume' — conform publicației Business Insider, Salina Turda a fost inclusă de această publicație și în topul locurilor incredibile din lume care merită să fie vizitate. Tot Business Insider a pus Salina Turda pe locul 22 în topul celor mai spectaculoase destinații turistice din lume.
Google Street View a celebrat 5 ani în România introducând Salina Turda în Street View, unde a depășit în topurile internaționale de turism obiective celebre, precum Peștera Cristalelor din Mexic sau Biserica San Clemente din Roma. Jurnaliștii de la CNN au clasat-o pe locul 2 în topul celor mai atractive 10 locuri subterane din lume, salina transformându-se într-un muzeu subteran și parc de distracții cu tenis de masă, billiard, panouri de baschet, piste de minigolf, un carusel și un lac subteran pe care te poți plimba cu barca. Salina Turda ocupă locul 5 în Top 10 destinații turistice din România pe Google Maps, după Castelul Bran, Castelul Peleș, Castelul Corvinilor și Palatul Parlamentului.
Campania de promovare a brandului turistic al Romaniei în Salina Turda 'Cel mai frumos loc subteran din lume' s-a desfășurat în prezența ambasadorilor turismului romanesc: Helmuth Duckadam, Ionuț Budișteanu și Nicolae Voiculeț, precum și a unei delegații formate din jurnaliști români și străini și a oficialităților locale.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall