Romania promoveaza simbolurile sale traditionale in "Piata Europei" din Paris, deschisa pe durata Campionatului European de Fotbal
Data publicarii: 17-06-2016 | EconomieRomania va inaugura la Paris, in fata Primariei, un stand special destinat promovarii simbolurilor sale traditionale, initiativa fiind inclusa in cadrul manifestarilor "Piata Europei", care se vor derula in perioada 20 iunie - 10 iulie, cu ocazia Campionatului European de Fotbal din Franta, a anuntat, vineri, intr-un comunicat de presa, Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT).
"Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) susține echipa de fotbal a României, iar în contextul Campionatului European de Fotbal — UEFA Euro 2016 promovează România la manifestarea culturală 'Piața Europei', organizată în fața Primăriei Parisului. Astfel, în perioada 20 iunie — 10 iulie 2016, România își va promova oferta turistică în rândul unui public larg, cu atât mai mult cu cât vizibilitatea țării noastre va fi sporită de prezența naționalei României în aceeași grupă cu echipa Franței. Este de reținut, totodată, că organizatorii estimează trei milioane de vizitatori la Paris pe durata Euro 2016", notează sursa citată.
În "Piața Europei" vor fi amplasate pavilioane naționale, precum și o zonă "Agora" sub forma unei cupole cu diametrul de 17 metri. Fiecare țară va avea repartizată o suprafață de 39 mp, loc în care va putea monta câte un container expozițional personalizat.
Pavilioanele sau standurile naționale vor fi amplasate în proximitatea zonei "Agora", unde urmează să fie organizate diverse activități destinate publicului larg și fiecare țară este invitată să anime zona timp de o zi, prin concerte, proiecții, demonstrații culinare etc.
În această zonă, România va sărbători Ziua Iei, în data de 24 iunie 2016, prin organizarea unui spectacol.
Conceptul care stă la baza organizării spațiului destinat României are o poveste legată de simbolurile tradiționale regăsite în costumul popular românesc din diferite zone ale țării.
La standul României, vizitatorii vor putea descoperi o serie de obiecte de design ce creează o punte între meșteșugarii vechi din România și noua generație de designeri.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall