Corina Martin (ALDD): Marea Britanie si Polonia, piete tinta pentru 2017, precum si noi chartere pe Aeroportul Constanta
Data publicarii: 31-07-2016 | EconomieMarea Britanie si Polonia sunt pietele tinta pe care le vizam pentru atragerea de turisti straini in 2017, concomitent cu diversificarea ofertei de zboruri interne si internationale din si inspre Constanta, a declarat pentru AGERPRES Corina Martin, presedintele Asociatiei Litoral Delta Dunarii (ALDD) si presedinte al Federatiei Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania (FAPT).
"Numărul turiștilor străini care aleg litoralul românesc a crescut semnificativ în acest an. Ne interesează să creștem cifrele pe incoming pentru că pe piața națională stăm bine. Întotdeauna avem foarte mulți turiști români care aleg litoralul nostru. Acum ducem o politică constantă de atragere de turiști de pe piețe noi. Proiectul cu Israel s-a dovedit unul de succes, un proiect în care ALDD a investit o campanie întreaga de promovare, în care Asociația a investit bani din taxa de promovare. Londra, Anglia în general, este a doua piață de interes în acest moment. Una dintre noutăți este lansarea unui produs dedicat — Mamaia bachelor party, adică petreceri pentru burlacii britanici, petreceri de dinaintea de nuntă", precizează Corina Martin.
Glumind, aceasta spune, că ei "s-ar putea să rămână aici și să-și anuleze nunțile din Anglia". O altă premieră va fi, în toamna acestui an, când ALDD va organiza un infotrip pentru agenți de turism britanici și organizatori de evenimente, pentru petrecerile de burlaci, dar nu numai.
"Gândim o gamă mai largă de evenimente pentru piața Marii Britanii. Dar aducem și agenți de turism din Polonia, prin omologul ANAT-ului românesc. Sunt două piețe noi pe care le abordăm Polonia și Marea Britanie. Sunt următoare două piețe ca importanță pentru litoralul românesc după Israel ", precizează Corina Martin.
În vederea continuării strategiei de dezvoltare a traficului aerian pe Mihail Kogalniceanu International Airport, Asociația Litoral — Delta Dunării a demarat împreună cu conducerea aeroportului campania "From Constanta to the World", pentru diversificarea ofertei de zboruri interne și internaționale din și în Constanța, începând din anul 2017.
În ceea ce privește sezonul actual, Corina Martin spune că pentru următoarele săptămâni litoralul are un grad de ocupare de 100%, în principal evenimentelor care se desfășoară aici.
"După București, în această perioadă cred că litoralul, în special zona Constanța — Mamaia, este pe locul doi în ceea ce privește organizarea de evenimente. Cred că suntem înaintea Clujului. Iar aceasta se traduce printr-un grad de ocupare maxim, inclusiv în campinguri. Inclusiv in zona Tuzla care nu este propriu-zis o stațiune se campează oamenii cu cortul în încercarea de a mai găsi un loc. Avem camping-uri pe toată zona litoralului și sunt pline. Întotdeauna când Mamaia este ocupata 100%, Eforie și Năvodari-ul dar și Constanța preiau din surplus. De aceea soluția aceasta de a merge cu cortul sau cu rulota este aleasă de foarte mulți turiști", spune Corina Martin.
Aceasta apreciază că cei mai mulți turiști străini care folosesc mare parte din capacitatea camping-urilor de pe litoralul românesc sunt polonezii și germanii.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall