Peste 80% din turistii Mareea cu rezervari din 3 septembrie au primit variante de relocare pentru vacante

Data publicarii: 07-09-2016 | Economie

Peste 80% din turistii Mareea cu rezervari si check-in incepand cu 3 septembrie au primit variante de relocare pentru petrecerea sejururilor, datorita sprijinului principalilor parteneri tour-operatori si hotelieri, potrivit unui comunicat al agentiei de turism, remis miercuri AGERPRES.

'Sperăm că toate aceste eforturi cumulate, precum și variantele de relocare și alternativele prezentate pentru sejururi (turism intern), au mai atenuat din neplăcerile cauzate turiștilor afectați de starea de insolvență a societății', spun reprezentanții Mareea.

Conform acestora, celula de criză constituită de Mareea pentru gestionarea acestei situații este, în continuare, în permanentă comunicare cu turiștii, dar și cu partenerii tour-operatori, hotelieri, ANAT, care oferă sprijin la numerele de telefon afișate pe site-ul agenției de turism.

Tour-operatorul Mareea și-a anunțat sâmbătă dimineața incapacitatea de plată și a anunțat că va cere deschiderea procedurii de insolvență. Pentru recuperarea sumelor datorate de Mareea, în cazul în care nu se acceptă soluțiile compensatorii oferite de tour-operatori și hotelieri, turiștii se pot adresa companiei care a eliberat polița de insolvență pentru aceasta, în valoare de 50.000 de dolari.

Sursa: Agerpress