UPDATE Pasagerii avionului cu probleme tehnice vor pleca spre Amsterdam cu o alta cursa TAROM, la ora 13:10
Data publicarii: 30-09-2016 | EconomiePasagerii aeronavei TAROM care a revenit la sol vineri dimineata dupa semnalarea unei defectiuni tehnice vor pleca spre Amsterdam cu o alta cursa a companiei, cu decolarea programata la ora 13:10, se arata intr-un comunicat al TAROM, remis, vineri, AGERPRES.
Potrivit companiei, cursa TAROM RO 361 cu destinația Amsterdam, care a decolat vineri de pe aeroportul Henri Coandă la ora 09:00, s-a întors la București din cauza unei defecțiuni la instalația de climatizare.
"Cursa RO 361 cu destinația Amsterdam a decolat de pe aeroportul Henri Coandă la ora 09:00. După 25 de minute, echipajul a sesizat o indicație necorespunzătoare la bordul avionului și a luat decizia să se întoarcă la București, punând pe primul loc siguranța pasagerilor", se menționează într-un comunicat al companiei.
Aeronava de tip Boeing 737 a aterizat cu bine la București, iar pasagerii au fost debarcați și sunt asistați de reprezentanții TAROM. "Aceștia nu au fost nicio clipă în pericol", dă asigurări operatorul aerian.
"În ceea ce privește situația aeronavei, după verificări, tehnicienii au constatat că a fost vorba de o defecțiune minoră la instalația de climatizare. Compania regretă inconvenientele create de întreruperea zborului și asigură pasagerii TAROM că prioritatea este să le asigurăm călătorii în deplină siguranță", se mai spune în comunicat.
Un avion cu 117 pasageri la bord aparținând companiei TAROM a fost întors din drum vineri dimineață, pe aeroportul Otopeni, după ce piloții au primit o semnalizare că ar putea exista o defecțiune tehnică la bord, a declarat, anterior, pentru AGERPRES, Valentin Iordache, directorul de comunicare al Companiei Naționale Aeroporturi București.
"Este o procedură obișnuită: în momentul în care apare o semnalizare că ar putea fi ceva în neregulă, piloții aterizează pe cel mai apropiat aeroport sau revin la aeroportul de unde au decolat. Este decizia comandantului și se ia pentru siguranța pasagerilor. Poate să fie ceva minor, dar procedurile impun să se aterizeze", a explicat Iordache.
Valentin Iordache a mai spus că astfel de situații apar destul de des pe toate aeroporturile, cu o frecvență mai mare de una pe săptămână.
"Pe Otopeni este a doua oară în această săptămână, în celălalt caz fiind implicată tot o companie românească", a arătat el.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall