Orange Romania raporteaza un avans al cifrei de afaceri de 3,5%, in iulie - septembrie; numarul clientilor a crescut cu 300.000
Data publicarii: Astazi, 25-10-2016 | EconomieOrange Romania a realizat o cifra de afaceri in valoare de 251,1 milioane de euro, in intervalul iulie-septembrie, in crestere cu 3,3% fata de perioada similara a anului trecut, acesta fiind al saselea trimestru de crestere consecutiva a veniturilor, potrivit unui comunicat al companiei.
Sursa foto: www.orange.com
La 30 septembrie 2016, Orange România avea 10.175.000 clienți, în creștere cu peste 300.000 față de trimestrul precedent, progres susținut de creșterea bazei de abonați cu 4,8%.
Compania precizează că la începutul lunii septembrie a făcut un pas decisiv în direcția implementării strategiei Essentials 2020 și a lansat pachetul de servicii convergente Orange Home, în peste 90 de orașe din România. Serviciul oferă acces la internet prin fibră cu viteze de până la 1Gbps prin Orange Home Net, la televiziune prin cablu prin Orange Home TV și la telefonie fixă prin Orange Home Fix.
Potrivit comunicatului, Orange Home TV, serviciul de televiziune prin satelit, a înregistrat 315.000 de abonați, cu o creștere de 26,3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. La Orange TV Go, aplicația de TV la cerere pentru PC, tabletă sau smartphone, numărul de descărcări și actualizări a ajuns la aproximativ două milioane la final de septembrie, în creștere cu 35% față de Q3 2015. Aplicația Orange TV Go este cea mai descărcată aplicație de streaming TV a unui operator din România.
"Traficul de internet mobil s-a dublat, iar traficul 4G a crescut de 4 ori în ultimul trimestru față de cel din anul anterior. Apetitul în creștere pentru conectivitate oriunde și oricând este catalizatorul trendului pozitiv din ultimii ani în ceea ce privește vânzările de smartphone-uri, portofoliul Orange de telefoane 4G fiind mai extins ca oricând. Acesta este compus din peste 50 de referințe ce pot fi achiziționate individual sau la abonament, cu opțiuni pentru fiecare plafon de preț. Astfel, ponderea telefoanelor 4G din totalul smartphone-urilor vândute a crescut cu 16 puncte procentuale față de anul trecut, iar numărul de clienți este și el în creștere, ajungând la 1,9 milioane", se spune în comunicat.
Compania precizează că investițiile în rețea au continuat în trimestrul trei 2016 astfel încât, la final de septembrie, Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 74% din populația totală a României. De asemenea, pentru o experiență îmbunătățită în toate punctele de interacțiune cu clienții, în ultimele trei luni, rețeaua de magazine de tip smart s-a extins sau a fost modernizată prin includerea a 6 magazine, ajungând la un număr total de 11 magazine.
"Performanța din trimestrul al treilea reflectă creșterea constantă în evoluția utilizării datelor mobile, susținută de apetitul crescut pentru conectivitate, pentru servicii digitale, smartphone-uri și produse wearable. În acest context, clienții noștri își doresc soluții de comunicare simple și eficiente și acces rapid la lucrurile importante pentru ei. Astfel, cu oferta noastră convergentă, recent lansată național, ne propunem să le oferim cea mai bună experiență fix-mobil de pe piața locală' a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer la Orange România.
Grupul Orange, cunoscut anterior sub numele de France Telecom, este prezent în 209 de țări, are 247 de milioane de clienți, dintre care 185 de milioane abonați la serviciile de telefonie mobilă. Orange a realizat anul trecut vânzări de 39 de miliarde de euro și avea 155.000 de angajați la nivel mondial. Compania este lider de piață în România.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall