Orange Romania raporteaza un avans al cifrei de afaceri de 3,5%, in iulie - septembrie; numarul clientilor a crescut cu 300.000

Data publicarii: Astazi, 25-10-2016 | Economie

Orange Romania a realizat o cifra de afaceri in valoare de 251,1 milioane de euro, in intervalul iulie-septembrie, in crestere cu 3,3% fata de perioada similara a anului trecut, acesta fiind al saselea trimestru de crestere consecutiva a veniturilor, potrivit unui comunicat al companiei.

Sursa foto: www.orange.com

La 30 septembrie 2016, Orange România avea 10.175.000 clienți, în creștere cu peste 300.000 față de trimestrul precedent, progres susținut de creșterea bazei de abonați cu 4,8%.

Compania precizează că la începutul lunii septembrie a făcut un pas decisiv în direcția implementării strategiei Essentials 2020 și a lansat pachetul de servicii convergente Orange Home, în peste 90 de orașe din România. Serviciul oferă acces la internet prin fibră cu viteze de până la 1Gbps prin Orange Home Net, la televiziune prin cablu prin Orange Home TV și la telefonie fixă prin Orange Home Fix.

Potrivit comunicatului, Orange Home TV, serviciul de televiziune prin satelit, a înregistrat 315.000 de abonați, cu o creștere de 26,3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. La Orange TV Go, aplicația de TV la cerere pentru PC, tabletă sau smartphone, numărul de descărcări și actualizări a ajuns la aproximativ două milioane la final de septembrie, în creștere cu 35% față de Q3 2015. Aplicația Orange TV Go este cea mai descărcată aplicație de streaming TV a unui operator din România.

"Traficul de internet mobil s-a dublat, iar traficul 4G a crescut de 4 ori în ultimul trimestru față de cel din anul anterior. Apetitul în creștere pentru conectivitate oriunde și oricând este catalizatorul trendului pozitiv din ultimii ani în ceea ce privește vânzările de smartphone-uri, portofoliul Orange de telefoane 4G fiind mai extins ca oricând. Acesta este compus din peste 50 de referințe ce pot fi achiziționate individual sau la abonament, cu opțiuni pentru fiecare plafon de preț. Astfel, ponderea telefoanelor 4G din totalul smartphone-urilor vândute a crescut cu 16 puncte procentuale față de anul trecut, iar numărul de clienți este și el în creștere, ajungând la 1,9 milioane", se spune în comunicat.

Compania precizează că investițiile în rețea au continuat în trimestrul trei 2016 astfel încât, la final de septembrie, Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 74% din populația totală a României. De asemenea, pentru o experiență îmbunătățită în toate punctele de interacțiune cu clienții, în ultimele trei luni, rețeaua de magazine de tip smart s-a extins sau a fost modernizată prin includerea a 6 magazine, ajungând la un număr total de 11 magazine.

"Performanța din trimestrul al treilea reflectă creșterea constantă în evoluția utilizării datelor mobile, susținută de apetitul crescut pentru conectivitate, pentru servicii digitale, smartphone-uri și produse wearable. În acest context, clienții noștri își doresc soluții de comunicare simple și eficiente și acces rapid la lucrurile importante pentru ei. Astfel, cu oferta noastră convergentă, recent lansată național, ne propunem să le oferim cea mai bună experiență fix-mobil de pe piața locală' a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer la Orange România.

Grupul Orange, cunoscut anterior sub numele de France Telecom, este prezent în 209 de țări, are 247 de milioane de clienți, dintre care 185 de milioane abonați la serviciile de telefonie mobilă. Orange a realizat anul trecut vânzări de 39 de miliarde de euro și avea 155.000 de angajați la nivel mondial. Compania este lider de piață în România.

Sursa: Agerpress