Firmele din Romania au cheltuit, in medie, 115 euro pentru training-ul unui angajat, anul trecut

Data publicarii: 08-02-2017 | Economie

Firmele din Romania au cheltuit, in medie, 115 euro pentru training-ul unui angajat, in crestere cu 5% fata de anul 2015, reiese dintr-un comunicat de presa al unei companii care furnizeaza solutii de leadership si dezvoltare a resurselor umane.

În ceea ce privește programele de teambuilding, companiile au alocat circa 60 de euro per angajat (fără costurile de cazare).

"Cel mai solicitat program de training a fost cel de Presentation Skills, care are ca rezultate cunoașterea metodelor de generare, structurare și transmitere a informațiilor. Training-ul oferă și abilitatea de a corela conținutul cu tehnicile de prezentare (comunicare verbală, paraverbală și nonverbală). Foarte căutate au fost și programele de Stress Management, Conflict Management, Leadership sau Time Management", a declarat Petru Păcuraru, managing partner și trainer HPDI.

Pentru dezvoltarea angajaților și crearea unor echipe cât mai omogene, companiile autohtone au apelat și la programe de teambuilding.

Potrivit lui Păcuraru, 'vedeta' teambuilding-urilor de anul trecut a fost 'E-hunters', un program hi-tech care își propune să dezvolte abilitățile strategice și cele de leadership, dar și devoalarea 'secretelor' muncii în echipă. Conform HPDI, în 2017, piața locală de teambuilding va ajunge la o valoare de circa 10 milioane de euro, în această sumă fiind incluse și costurile de cazare.

Sursa: Agerpress