FAPT: Campania "Vacanta in tara mea" va continua; invitam turistii la Targul de Turism al Romaniei sa descopere ofertele
Data publicarii: 15-02-2017 | EconomieFederatia Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania (FAPT) va continua sa deruleze campania "Vacanta in tara mea", prin care a atras tot mai multi turisti romani si straini catre destinatiile romanesti, si invita vizitatorii la Targul de Turism al Romaniei pentru a descoperi ofertele dedicate, potrivit unui comunicat al FAPT, remis miercuri AGERPRES.
Conform sursei citate, FAPT va participa la Târgul de Turism al României prin asociațiile membre din Oradea, Prahova, Brașov, Timiș, Sibiu, Litoral — Delta Dunării, pentru a invita și a atrage turiști români în destinațiile de vacanță autohtone.
"FAPT continuă să deruleze campania 'Vacanță în țara mea' prin care reușește să atragă tot mai mulți turiști români și străini în vacanță, în destinațiile românești. Hotelierii, agențiile de turism, aeroporturile, primăriile și consiliile județene din destinațiile majore ale României se prezintă și se promovează la Târgul de Turism al României. Demarăm mai multe acțiuni comune de promovare care vor uni destinațiile din România și invităm turiștii români să descopere ofertele Vacanta în țara mea", a declarat președintele FAPT, Corina Martin.
FAPT se va promova la TTR, între 16-19 februarie, cu meșteri populari, bucate și vinuri românești, spectacole de tradiții și obiceiuri.
"Pentru această ediție avem cea mai consistentă prezență a ALDD din cei 10 ani de activitate. Două consilii județene, cinci primării, Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu, două companii aeriene partenere, agenți economici privați de pe litoral și șase din Delta Dunării. Avem și câteva premiere absolute. Lansăm oficial versiunea integrală a Filmului de promovare Mamaia 2017, aducem pentru prima oară Vama Veche la un eveniment de promovare și, în premieră, o localitate turistică din județul Tulcea, nu din Deltă, și anume Jurilovca", a precizat, pentru AGERPRES, Corina Martin, președintele Asociației Litoral — Delta Dunării (ALDD).
Aceasta apreciază că actuala ediție a TTR este o adevărată provocare, pentru că asociația va promova diferit și distinct două branduri turistice de forță — Mamaia Style și Vama Veche.
"Continuăm să promovăm Delta Dunării, destinația diamant a României, și aducem cu noi din nou orașul Cernavodă, poarta de intrare în județul Constanța. Județele Constanța și Tulcea formează regiunea Dobrogea și se prezintă publicului național (90% din turiștii noștri) cu întregul potențial turistic. Cel mai mare succes pe care îl prezentăm este introducerea zborurilor interne între Constanța și patru orașe din țară, precum și conectarea cu orașe europene pe care le considerăm cu potențial de emitere de turiști către litoral și Delta Dunării. La 10 ani de la înființare, promitem patru zile de show-uri și experiențe în stilul care ne-a consacrat deja ca leaderi de promovare turistică în România. Așteptăm mii de vizitatori la stand și peste două milioane de turiști în acest sezon pe litoralul românesc și în Delta Dunării", a spus Corina Martin.
Târgul de Turism al României este organizat și găzduit de Romexpo, în parteneriat cu Camerele de Comerț și Industrie din România, Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT), Organizația Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) și Asociația Națională de Turism Rural, Ecologic și Cultural (ANTREC).
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall