Razvan Cuc: Lotul 2 al autostrazii Lugoj-Deva era imposibil de receptionat in decembrie;responsabilii care nu au informat corect sa suporte consecintele
Data publicarii: 17-02-2017 | EconomieLotul 2 al autostrazii Lugoj-Deva era imposibil de receptionat in luna decembrie, asa cum fusese anuntat, iar responsabilii din Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere care nu isi asuma problemele aparute si care nu au informat corect trebuie sa suporte consecintele, a declarat, vineri, ministrul Transporturilor, Razvan Cuc.
Potrivit unui comunicat al Ministerului Transporturilor, ministrul de resort a efectuat vineri, împreună cu directorul CNAIR, Ștefan Ioniță, o vizită de lucru la Timișoara, pentru a inspecta lucrările pe șantierul autostrăzii Lugoj — Deva, lotul 2, de 15 kilometri.
"Ministrul Transporturilor a parcurs cei 15 kilometri ai lotului 2 al autostrăzii, alături de Comisia întrunită în vederea realizării inspecției tehnice, inspecție premergătoare realizării recepției la terminarea lucrărilor. Comisia a constatat că mai sunt necesare lucrări de efectuat, una din probleme fiind lipsa a 3.200 metri liniari de șanțuri. În acest sens, conducerea CNAIR a solicitat astăzi un punct de vedere unui expert independent, care să ofere o opinie pertinentă în ceea ce privește posibilitatea deschiderii traficului fără cei 3.200 metri liniari de șanțuri și realizarea acestora, de către constructor, ulterior deschiderii traficului", se menționează în comunicat.
În perioada următoare, Comisia de recepție la terminarea lucrărilor se va întruni în vedere realizării recepției.
În ceea ce privește garanția lucrărilor, aceasta a fost extinsă de la 4 la 8 ani, pe zonele afectate în trecut de neconformități ale lucrărilor de terasament.
Auditul de siguranță rutieră pentru lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva a fost realizat în luna februarie 2017. Anterior, în luna decembrie 2016, au fost montați senzori în corpul terasamentului autostrăzii, însă primele citiri relevante au fost făcute în ianuarie și februarie, acestea indicând o comportare normală a construcției.
'Acest lot era imposibil de recepționat în luna decembrie, așa cum fusese anunțat. Autostrada va fi deschisă imediat ce specialiștii vor considera ca îndeplinește toate condițiile pentru siguranță circulației. Responsabilii din CNAIR care nu își asumă problemele apărute și care nu m-au informat corect, trebuie să suporte consecințele, iar constructorii care lucrează în România trebuie să înțeleagă că statul român este un partener serios, care își asumă obligațiile. Același lucru îl așteptăm, însă, și de la partenerii noștri', a declarat ministrul Transporturilor.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare