ANAT: Nu stim ca FPTR sa aiba experienta in organizarea de targuri de turism de anvergura celor realizate cu Romexpo

Data publicarii: 21-02-2017 | Economie

Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) este multumita de prestatia Romexpo in organizarea Targului de Turism al Romaniei, cu care are o colaborare indelungata si cu rezultate remarcabile, apreciaza reprezentantii ANAT in replica la criticile aduse de Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR) centrului de expozitii din Capitala.

"Nu știm ca FPTR, care critică Romexpo, să aibă o astfel de experiență în organizarea de târguri de turism de anvergura celor realizate de Romexpo și ANAT sau pentru promovarea destinației România la manifestări expoziționale internaționale. În calitate de partener principal al evenimentului, Asociația Națională a Agențiilor de Turism este mulțumită de prestația Romexpo pentru Târgul de Turism al României, cu care are o colaborare îndelungată și cu rezultate remarcabile după astfel de manifestări", precizează Alin Burcea, președintele ANAT.

Conform unui comunicat remis marți AGERPRES, membrii ANAT ocupă la fiecare ediție suprafețe care depășesc 8.000 de metri pătrați.

În perioada târgului, pachetele pentru vacanțe în tot timpul anului și în toate destinațiile interne s-au vândut cu prioritate, și într-o proporție destul de mare, majoritatea expozanților, agenții de turism și ANAT, promovează cu mândrie în primul rând România și vacanțele pe litoral, la munte, în stațiuni balneare sau regiuni istorice, cumpărate și cu vouchere de vacanță.

În perioada târgului de turism, în standul ANAT experți ai emitenților de vouchere de vacanță au acordat consultanță agențiilor de turism care vor să accepte plata sejururilor cu aceste bonuri de valoare, dar și turiștilor beneficiari de vouchere de vacanță.

FPTR a apreciat, într-un comunicat remis AGERPRES, că "procedurile învechite ale centrului expozițional Romexpo demonstrează că acesta nu este pregătit să organizeze un târg de turism modern", iar denumirea de Târg de Turism al României nu mai coincide cu ofertele promovate în cadrul acestuia, deoarece cele mai multe sunt de turism extern.

Sursa: Agerpress