Orasenii cheltuiesc in medie 180 de lei pentru cadourile de 1 si 8 Martie; bijuteriile, dulciurile si cosmeticele, cele mai cumparate (studiu)
Data publicarii: 27-02-2017 | EconomieOrasenii cheltuiesc in medie 180,15 lei pentru cadourile de 1 si 8 Martie, 60% dintre acestia alocand bugete intre 100 si 299 de lei, conform unui studiu realizat de o companie de cercetare de piata, remis luni AGERPRES.
Bugete cuprinse între 100 și 199 lei vor fi alocate de 36,8% dintre orășeni, iar 22,3% dintre ei vor cheltui sume între 200 și 299 lei.
Majoritatea românilor va alege și în acest an să ofere tradiționalele mărțișoare de pus în piept, florile, dar și mărțișoarele sub formă de brățară. Românii din mediul urban vor mai oferi în număr mare și bijuterii, dulciuri sau cosmetice și parfumuri.
Ca tendință, femeile preferă mărțișoarele sub formă de brățară, în timp ce bărbații se orientează mai mult către cele tradiționale de pus în piept, dar și către flori sau bijuterii.
Din totalul respondenților care și-au exprimat intenția de a oferi cadouri și mărțișoare pentru a sărbători prima zi a primăverii, mai mult de trei sferturi vor oferi un cadou mamei (75,2%) și peste jumătate vor oferi cadouri prietenelor (cu excepția iubitelor) (51,1%).
Cei mai mulți bărbați (86,7%) vor oferi cadouri și mărțișoare partenerelor de viață, în timp ce majoritatea femeilor (80,2%) vor dărui cadouri și mărțișoare mamelor.
Și pentru ca fiecare regiune a României are propriile sale obiceiuri, nici Sărbătoarea Mărțișorului nu este la fel peste tot. În timp ce, în majoritatea cazurilor, femeia este cea care primește un mărțișor de 1 Martie, peste un sfert dintre persoanele de gen feminin intervievate în cadrul acestui studiu, care intenționează să ofere cadouri de 1-8 Martie, au declarat că vor oferi cadouri și mărțișoare și bărbaților.
Moldovencele vor oferi, conform studiului realizat de MEDNET Marketing Research Center, cele mai multe mărțișoare bărbaților, aproape jumătate dintre locuitoarele din zona Moldovei exprimându-și această intenție.
Mediul online este, de asemenea, o importantă resursă de shopping pentru orășeni, peste 20% dintre aceștia luând în considerare și magazinele online pentru un posibil cadou de 1-8 Martie. Această posibilitate prezintă un grad de atractivitate mai ridicat în rândul bucureștenilor, comparativ cu locuitorii altor orașe.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall