Anunturile pentru proiectarea si executia celor 4 tronsoane ale DE Craiova-Pitesti, trimise la SEAP; valoarea totala - 820 de milioane de euro
Data publicarii: 07-07-2017 | EconomieCompania Nationala de Administrare a infrastructurii rutiere a trimis la SEAP anunturile de participare pentru procedurile de achizitie publica destinate proiectarii si executiei celor patru tronsoane ale drumului expres Craiova - Pitesti, valoarea intregului proiect, cu o lungime de 121,115 km, fiind de aproximativ 820 de milioane de euro, informeaza compania printr-un comunicat remis, joi, AGERPRES.
Proiectarea celor patru tronsoane urmează să dureze 12 luni, iar execuția 24 luni. Termenul limită de depunere a ofertelor va fi de circa trei luni.
Primul tronson al drumului expres Craiova — Pitești va avea o lungime de 17 km și ar urma să fie construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova și limita județului Dolj. Acest prim tronson va traversa teritoriile administrative ale localităților Craiova, Ghercești, Pielești și Robânești.
Cel de al doilea tronson, format din două Loturi, va avea o lungime de 39,85 de km și urmează să fie construit între limita județelor Dolj și Olt și limita județelor Olt și Argeș și va traversa teritoriile localităților Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina și Valea Mare.
Tronsonul trei, cu o lungime de 31,75 km, va fi construit între km 57+550 și km 89+300, va fi cuprins între intersecția cu DN 65, în apropierea municipiului Slatina și limita dintre județele Olt și Argeș, și va tranzita teritoriile localităților Valea Mare, Priseaca, Scornicești, Optați, Tatulești, Colonești, în timp ce ultimul tronson are o lungime de 31,81, va fi construit între limita administrativă dintre județele Olt și Argeș și intersecția cu autostrada 1 București — Pitești și va tranzita teritoriile localităților Lunca Corbului, Albota, Costești, Bradu, Suseni și Oarja.
Pe cei 121,115 km ai drumului expres Craiova — Pitești se va putea circula cu o viteză de 130 de km la oră. Acest drum va avea 4 benzi de circulație (2 benzi pe sens) și va beneficia de toate elementele de siguranță specifice unei autostrăzi.
Principalul element care va face diferența între drumul expres Craiova-Pitești și o autostradă este bandă de urgență de 1,5 metri.
Obiectivul a putut fi atins prin decizia de a promova proiectul în baza documentației tehnice existente, care a îndeplinit exigențele necesare demarării procedurii de licitație. Ca atare, proiectul va putea beneficia de finanțare nerambursabilă în acest exercițiu financiar (POIM 2014-2020). Soluția actuală va scurta perioada de realizare a investiției cu circa 3-4 ani.
Acest drum expres va contribui la dezvoltarea economică a zonei de Sud-Vest a României și va asigura corelarea cu proiectele de mare infrastructură deja demarate la nivelul Coridoarelor IV și IX Pan Europene, aflate în diferite stadii de implementare.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare