Peste 84% dintre romani asociaza sarbatorile de sfarşit de an cu bradul şi instalaţiile de lumini; 78% asculta muzica specifica(studiu)
Data publicarii: 14-12-2017 | EconomiePeste 84% dintre români asociaza sarbatorile de sfârşit de an cu bradul şi instalaţiile de lumini, iar 78% asculta muzica specifica acestei perioade, potrivit unui studiu de specialitate, remis joi AGERPRES. Din sondaj mai reiese ca 72% dintre români aleg sa-şi petreaca timpul liber cu cei dragi în perioada sarbatorilor, 15% îşi fac planuri pentru petreceri şi activitaţi de iarna în acest interval de timp, iar 13% dintre respondenţi prefera sa se odihneasca, conform datelor din studiul realizat de compania ELBI Electric & Lighting. Românii din zona Bucovinei sunt cei mai ataşaţi de sarbatorile de sfârşit de an, majoritatea spunând ca cel mai important e timpul petrecut cu cei dragi (93%), datinile (85%) şi instalaţiile de lumini (78%). În topul preferinţelor în funcţie de vârsta, persoanele de peste 65 de ani prefera sa stea cu cei dragi (93%), sa asculte muzica specifica perioadei de sarbatori (100%) şi bradul (94%). În schimb, tinerii cu vârste între 25 şi 34 de ani, prefera activitaţile de sarbatori precum împodobirea bradului (94%), instalaţiile de lumini (85%) şi timpul petrecut cu cei dragi (72%). Oamenii care traiesc la oraşe asociaza sarbatorile de sfârşit de an cu bradul (93%) şi timpul petrecut cu cei dragi (73%), iar cei din mediul rural prefera bradul şi instalaţiile de luminii în aceeaşi proporţie (89%). Se constata o diferenţa şi între femei şi barbaţi atunci când vorbim de preferinţele specifice acestei perioade. Femeile prefera bradul (92%) şi muzica de sarbatori (79%), pe când barbaţii prefera instalaţiile de lumini şi bradul (89%). Studiul a fost realizat în perioada 18 septembrie-19 octombrie 2017 pe un eşantion de 670 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 - 65 de ani, din toate regiunile ţarii.AGERPRES/(AS - autor: Carmen Marinescu, editor: Mariana Nica)
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall