Conceptul Fresh Corner va fi implementat in toate benzinariile MOL din Romania, pana la jumatatea anului 2019

Data publicarii: 24-10-2018 | Economie
Pana la jumatatea anului viitor, toate statiile MOL din Romania vor avea cate un Fresh Corner, decizia de a demara un astfel de proiect, inca din 2014, fiind determinata de schimbarile care au loc pe piata, respectiv de noile obiceiuri de consum si nevoi ale clientilor, a declarat, marti, Levente Borviz, director retail in cadrul MOL Romania, in cadrul conferintei de lansare a unei campanii integrate de promovare a conceptului non-fuel. "Lansam astazi prima campanie integrata Fresh Corner. Desi proiectul a fost demarat in anul 2014, la nivel de MOL Group, in 2015 am inaugurat prima statie Fresh Corner in Romania, la Ploiesti, langa Blejoi. La ora actuala, avem deschise zone de Fresh Corner in 123 de statii din Romania si in aproape 600 la nivelul a opt tari. Obiectivul nostru ca, pana la jumatatea anului viitor, toate benzinariile MOL din Romania sa devina statii Fresh Corner. Decizia de a dezvolta acest nou concept a depins de faptul ca am observat schimbarile care au loc pe aceasta piata si ma refer aici la dezvoltarea tehnologica, dar si la noile obiceiuri de consum si nevoi din partea clientilor. De asemenea, am identificat un potential mai mare de crestere pe zona de non-fuel. Asta nu inseamna, insa, ca pe zona de fuel nu ne asteptam ca piata sa creasca, dar vedem o crestere mai ponderata. Consumatorul se afla din ce in ce mai milt sub presiunea timpului. Noi credem ca e-commerce-ul va castiga teren in defavoarea comertului traditional, iar cumparaturile zilnice vor fi deveni mai obisnuite decat cele saptamanale. In plus, conceptul de Fast Food si Food to Go vor inlocui tipul de mancare preparata in casa. O schimbare majora va avea loc si in momentul in care autovehiculele autonome vor fi mai prezente. Aceste tendinte vor genera schimbari majore pe piata retailerilor de carburant", a spus Borviz. Potrivit directorului de retail al MOL Romania, produsele vandute in cadrul statiilor Fresh Corner provin si de la furnizori locali. "Am inteles in ce directie merge piata si care sunt domeniile in care se vor inregistra cresteri accentuate. De aici si Fresh Corner, conceptul Mol. Un element foarte important a fost cafeaua. Focusul nostru a fost sa gasim cel mai potrivit brand si sa avem cele mai bune aparate cu care sa preparam o cafea. Dupa 2014, cand am avut proiectul-pilot in Ungaria, in 2015 a fost inaugurata prima statie Fresh Corner la Ploiesti, langa Blejoi, iar rezultatele nu au intarziat sa apara. De asemenea, am avut preocupari sa dezvoltam sortimentul gastro, astfel ca, pe langa sandvisurile arhicunoscute, am adus hotdog, burgeri, aripioare picante, salate, coaste, fresh-uri, smoothies, limonade, toate proaspete. Produsele vandute in benzinariile noastre provin si de la furnizorii locali. De exemplu, coastele afumate vin de la un furnizor mai micut din Satu Mare. Produsele sunt gatite in benzinarii cu ajutorul unor cuptoare speciale", a mentionat Levente Borviz. Prezent la eveniment, Eduard Novak, campion paralimpic la ciclism si imaginea de brand Fresh Corner pentru MOL Group, a afirmat ca rezultatele sportivilor cu handicap din Romania sunt notabile. "Am 42 de ani, de 35 de ani sunt sportiv de performanta si dupa 35 de ani am ajuns sa fiu pe un roll-up si sa devin un brand ambasador. Stiu foarte bine ca succesul nu vin de pe azi pe maine si toata cariera mea a demonstrat acest lucru. Am avut un vis la la 8 ani de a deveni campion olimpic si chiar inainte de Olimpiada de la Nagano, in 1996, am avut un accident de masina, in urma caruia mi-am pierdut laba piciorului drept si a trebuit sa renunt la 15 ani de cariera de patinator de viteza. Am fost printre cei mai buni juniori din lume si eram foarte aproape sa imi indeplinesc visul. N-am renuntat la acest vis si peste cativa ani mi-am dat seama ca viata mea este in sport. Voiam sa las ceva in urma mea. Dupa accident m-am reorientat catre ciclism. Singur nu o sa reusesti niciodata in viata. In aceasta campanie nu sunt o fata cumparata. Eu si MOL Group avem o istorie impreuna de opt ani. Ei sunt unul dintre partenerii mei care a avut incredere atunci cand eu inca nu eram campion olimpic, in 2011. De atunci, am castigat cinci titluri mondiale, am devenit primul si singurul campion paralimpic al Romaniei. Prin acest rezultate am reusit sa demonstram in Romania ce performante pot avea sportivii cu handicap si cum trebuie sa-i tratam. Odata cu acest concept Fresh Corner de la MOL, oricine poate merge la aparatul de cafea sa poate sa-si prepare singur ceea ce isi doreste. Ciclistii sunt cei mai mari bautori de cafea pentru ca trebuie sa fie tot timpul fresh. Putem bea si 5-6 cafele pe zi", a sustinut Novak. Eduard Novak a fost castigatorul primei medalii de aur pentru Romania la editia din 2012 a Jocurilor Paralimpice, ce au avut loc la Londra. MOL, companie internationala integrata si independenta, cu sediul central in Budapesta (Ungaria), deruleaza operatiuni in peste 30 de tari, are 26.000 de angajati in intreaga lume si peste 100 de ani de experienta in industrie. Compania detine o retea de aproximativ 2.000 de benzinarii in Europa Centrala si de Sud-Est, in noua tari, dintre care 218 in Romania. La ora actuala, dintre cele 218 statii de servicii deschise pe teritoriul Romaniei, 123 sunt Fresh Corner. De asemenea, 10 statii Mol au spatii special amenajate pentru copii, 43 de statii sunt dotate cu spalatorii auto si 93 de statii au rezervoare GPL. Potrivit datelor companiei, peste 1 milion de clienti au fost recompensati pentru fidelitate prin programul MultiBonus. Mol detine in Romania un terminal GPL la Tileagd, cu o suprafata de peste 10.000 mp si patru rezervoare cu o capacitate totala de stocare de 600 mc, investitie care se ridica la valoarea de 2,3 milioane de euro. In plus, compania are un depozit de produse petroliere la Giurgiu, pus in functiune in primavara anului 2013 si care ofera acces direct la transportul fluvial pe Dunare, fiind operat de 14 angajati. Pe lista planurilor de viitor MOL Romania se afla inaugurarea, pana la sfarsitul anului 2019, a 21 de statii de incarcare pentru masini electrice - un proiect european in parteneriat cu E.ON in Romania, in Europa parte a consortiului Next-E, aflat in curs de implementare.

Sursa: Agerpress