București, pe primul loc în Europa în ceea ce privește destinațiile turistice cu potențial de dezvoltare
Data publicarii: 23-10-2019 | TurismSocietatea se schimbă în permanență, apar fel și fel de noi atracții în special cele de natură tehnologică. Cu toate acestea, un lucru rămâne neschimbat: oamenii își doresc să călătorească, să descopere noi și noi locații, să se bucure de noi și noi experiențe de viață. Iar, pe măsură ce nivelul de trai crește la nivel mondial, la fel se întâmplă și cu industria turismului pe măsură ce din ce în ce mai mulți oameni își permit astfel de escapade.
Astfel, dorința de a călători, este cuantificată de indicele Global Mastercard de Destinații Urbane 2019 potrivit căruia, din 2009 și până în prezent, numărul turiștilor care au apelat la servicii de cazare a crescut cu nu mai puțin de 76%.
Mai mult, pentru cel de-al doilea an consecutiv, Bucureștiul se află în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de creștere/dezvoltare.
”București se află în topul orașelor cu cel mai mare potențial de dezvoltare, păstrându-și prima poziție în rândul destinațiilor din Europa. Călătoritul a devenit o parte importantă din stilul nostru de viață și e critic să înțelegem cum turismul impactează orașele mari, la nivel global. Studiul oferă, de asemenea, o perspectivă amplă asupra comportamentului turiștilor, oferind posibilitatea de a le înțelege nevoile și experiențele pe care aceștia le caută”, declară Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
Rezultatele studiului sunt cât se poate de grăitoare în ceea ce privește potențialul capitalei. Potrivit datelor oficiale, București înregistrează un procent de 10,3% în ceea ce privește potențialul de dezvoltare, peste 1,4 milioane de turiști apelând la servicii de cazare în capitala româniei în ultimul an, valoarea medie cheltuită pe zi fiind de 105 dolari.
Cât privește popularitatea destinațiilor turistice, Bangkok rămâne cel mai vizitat oraș de pe glob cu peste 22 de milioane de turiști. Acesta este urmat în topul popularității de Paris și Londra care ocupă locurile 2 și 3, ambele depășind cifra de 19 milioane de turiști.
Astfel, dorința de a călători, este cuantificată de indicele Global Mastercard de Destinații Urbane 2019 potrivit căruia, din 2009 și până în prezent, numărul turiștilor care au apelat la servicii de cazare a crescut cu nu mai puțin de 76%.
Mai mult, pentru cel de-al doilea an consecutiv, Bucureștiul se află în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de creștere/dezvoltare.
”București se află în topul orașelor cu cel mai mare potențial de dezvoltare, păstrându-și prima poziție în rândul destinațiilor din Europa. Călătoritul a devenit o parte importantă din stilul nostru de viață și e critic să înțelegem cum turismul impactează orașele mari, la nivel global. Studiul oferă, de asemenea, o perspectivă amplă asupra comportamentului turiștilor, oferind posibilitatea de a le înțelege nevoile și experiențele pe care aceștia le caută”, declară Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
Rezultatele studiului sunt cât se poate de grăitoare în ceea ce privește potențialul capitalei. Potrivit datelor oficiale, București înregistrează un procent de 10,3% în ceea ce privește potențialul de dezvoltare, peste 1,4 milioane de turiști apelând la servicii de cazare în capitala româniei în ultimul an, valoarea medie cheltuită pe zi fiind de 105 dolari.
Cât privește popularitatea destinațiilor turistice, Bangkok rămâne cel mai vizitat oraș de pe glob cu peste 22 de milioane de turiști. Acesta este urmat în topul popularității de Paris și Londra care ocupă locurile 2 și 3, ambele depășind cifra de 19 milioane de turiști.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall