Campania „Iarna la volan” se extinde în acest nou an cu noi mesaje dedicate pietonilor și șoferilor
Data publicarii: 10-12-2019 | AutoPotrivit unui sondaj realizat pe un eșantion reprezentativ de 16200 de persoane, 90% dintre pietonii români recunosc faptul că au traversat neregulamentar strada de cel puțin câteva ori în acest an. Deși 7 din 10 recunosc că acest lucru este periculos, jumătate din cei chestionați spun că încalcă regulile de circulație pentru că trecerile de pietoni sunt poziționate prea departe de locurile prin care vor să traverseze strada.
Din păcate, traversarea neregulamentară s-a numărat printre principalele cauze ale accidentelor grave de circulație, deși 88% dintre cei care au participat la sondaj au declarat că nu trec strada fără să se asigure. Mai mult, odată cu sezonul rece, riscul de accident crește, motiv pentru care pe toată durata lunii decembrie, se va derula ediția a treia a campaniei naționale de prevenție și siguranță rutieră „Iarna la volan”. Organizat de către GENERALI România împreună cu APPA - Asociația Pentru Promovarea Asigurărilor, programul din acest an se va extinde pentru a include atât sfaturi care vor fi oferite atât șoferilor cât și pietonilor.
Inițiativa GENERALI și APPA are ca principal obiectiv creșterea nivelului de conștientizare a șoferilor români cu privire la riscurile pe care le implică șofatul pe timp de iarnă dar și de a atrage atenția pietonilor despre necesitatea de a traversa corect, cât și despre riscurile pe care traversarea prin locuri nepermise le implică. Programul „Iarna la volan” face de asemenea parte dintr-un demers mai amplu, „Fii treaz la volan”, care are scopul de a atrage atenția șoferilor cu privire la măsurile pe care le pot lua pentru a preveni accidentele și pentru a circula în siguranță pe drumurile publice.
Din păcate, traversarea neregulamentară s-a numărat printre principalele cauze ale accidentelor grave de circulație, deși 88% dintre cei care au participat la sondaj au declarat că nu trec strada fără să se asigure. Mai mult, odată cu sezonul rece, riscul de accident crește, motiv pentru care pe toată durata lunii decembrie, se va derula ediția a treia a campaniei naționale de prevenție și siguranță rutieră „Iarna la volan”. Organizat de către GENERALI România împreună cu APPA - Asociația Pentru Promovarea Asigurărilor, programul din acest an se va extinde pentru a include atât sfaturi care vor fi oferite atât șoferilor cât și pietonilor.
Inițiativa GENERALI și APPA are ca principal obiectiv creșterea nivelului de conștientizare a șoferilor români cu privire la riscurile pe care le implică șofatul pe timp de iarnă dar și de a atrage atenția pietonilor despre necesitatea de a traversa corect, cât și despre riscurile pe care traversarea prin locuri nepermise le implică. Programul „Iarna la volan” face de asemenea parte dintr-un demers mai amplu, „Fii treaz la volan”, care are scopul de a atrage atenția șoferilor cu privire la măsurile pe care le pot lua pentru a preveni accidentele și pentru a circula în siguranță pe drumurile publice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall