BCR raportează o creștere puternică a creditării și acelerare a proceselor digitale pentru anul 2019
Data publicarii: 04-03-2020 | Finante-BanciPotrivit datelor furnizate recent de către reprezentanții BCR, portofliul de credite acordate de Banca Comercială Română a crescut cu zece procente în anul 2019, atât pe segmentul de retail cât și pe cel de corporate. Banca sus numită a acordat astfel credite în valoare de 7,8 miliarde de lei pentru persoane fizice, susținând în acest sens prosperitatea clienților în calitate de cel mai important funanțator autohton pentru achiziția de locuințe.
De asemenea, Banca Comercială Română a acordat o serie de credite și companiilor, finanțări care s-au ridicat la suma de 7,4 miliarde de lei dintre care 40% reprezintă credite pentru investiții. BCR își continuă astfel politica de susținere a antreprenorilor în special pe segmentul IMM-urilor, unde finanțările au crescut cu 12,3% față de anul 2019 dar și în programul Start-Up Nation în cadrul căruia au fost finanțate 2500 de start-up-uri doar în anul 2019.
Tot în anul 2019, profitul Băncii Comerciale Române a fost de aproape 600 milioane lei în vreme ce numărul clienților activi a crescut cu 34% față de anul 2018, creștere facilitată și de lansarea primului credit negarantat complet digital și a primei facilități online de refinanțare a creditelor. De altfel, accelerarea implementării soluțiilor digitale moderne, face parte din platforma de bază a băncii, viitorul serviciilor bancare fiind în mare măsură legat de capacitatea de adaptare la lumea din ce în ce mai digitalizată și mai dependentă de mediul online.
„În 2019 am fost determinați să învățăm și să ne adaptăm, pentru a susține economia reală, pentru a promova educația financiară și pentru a aduce prosperitate clienților noștri. Ne-am concentrat pasiunea și eforturile pentru a accelera digitalizarea proceselor și operațiunilor, printr-o strategie integrată, în beneficiul tuturor echipelor și canalelor noastre de interacțiune cu clienții. Vreau să mulțumesc colegilor noștri pentru că au acceptat să mergem împreună în această călătorie digitală, și clienților, pentru deschiderea cu care au adoptat noile noastre soluții, alegând o experiența bancară mai simplă și mai flexibilă. Vom continua să inovăm și să simplificăm modul de lucru, pentru că este aspirația noastră să facem banking-ul mai ușor și mai plăcut pentru oamenii cu care interacționăm”, a declarat Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română.
De asemenea, Banca Comercială Română a acordat o serie de credite și companiilor, finanțări care s-au ridicat la suma de 7,4 miliarde de lei dintre care 40% reprezintă credite pentru investiții. BCR își continuă astfel politica de susținere a antreprenorilor în special pe segmentul IMM-urilor, unde finanțările au crescut cu 12,3% față de anul 2019 dar și în programul Start-Up Nation în cadrul căruia au fost finanțate 2500 de start-up-uri doar în anul 2019.
Tot în anul 2019, profitul Băncii Comerciale Române a fost de aproape 600 milioane lei în vreme ce numărul clienților activi a crescut cu 34% față de anul 2018, creștere facilitată și de lansarea primului credit negarantat complet digital și a primei facilități online de refinanțare a creditelor. De altfel, accelerarea implementării soluțiilor digitale moderne, face parte din platforma de bază a băncii, viitorul serviciilor bancare fiind în mare măsură legat de capacitatea de adaptare la lumea din ce în ce mai digitalizată și mai dependentă de mediul online.
„În 2019 am fost determinați să învățăm și să ne adaptăm, pentru a susține economia reală, pentru a promova educația financiară și pentru a aduce prosperitate clienților noștri. Ne-am concentrat pasiunea și eforturile pentru a accelera digitalizarea proceselor și operațiunilor, printr-o strategie integrată, în beneficiul tuturor echipelor și canalelor noastre de interacțiune cu clienții. Vreau să mulțumesc colegilor noștri pentru că au acceptat să mergem împreună în această călătorie digitală, și clienților, pentru deschiderea cu care au adoptat noile noastre soluții, alegând o experiența bancară mai simplă și mai flexibilă. Vom continua să inovăm și să simplificăm modul de lucru, pentru că este aspirația noastră să facem banking-ul mai ușor și mai plăcut pentru oamenii cu care interacționăm”, a declarat Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall