74% dintre companii își doresc să investească în tehnologii în domeniul resurselor umane
Data publicarii: 10-03-2020 | HR/CariereToate companiile își doresc să atragă talente, să contribuie continuu la dezvoltarea angajaților astfel încât aceștia să își poată atinge potențialul maxim și implicit să ajungă la un maxim de productivitate. Potrivit unui sondaj recent realizat de către PwC, „Human Resources Technology”, acestea sunt și principalele provocări ale anului curent pentru liderii departamentelor de resurse umane.
În acest sens, pentru a-și rezolva mare parte din provocările prezente, 74% dintre cei chestionați cu ocazia sondajului PwC susțin că intenționează să își majoreze investițiile în tehnologie. Mai mult, 79% dintre respondenți își doresc să adopte deja tehnologii bazate pe Inteligența Artificială, nu mai târziu de anul 2022.
Participanții la studiu au fost chestionați de asemenea cu privire la tehnologiile pe care aceștia își doresc să le folosească. Aceștia au menționat una sau mai multe zone de interes după cum urmează: 49% dintre aceștia au în vedere recrutarea de talente, 48% îmbunătățirea experienței angajaților, 46% cartografierea competențelor dar și a parcursului carierei, 45% automatizarea proceselor de HR și recrutările inteligente respectiv 36% traininguri personalizate.
”Generația actuală de tehnologii are soluții pentru fiecare aspect al departamentelor de resurse umane și monitorizează fiecare dimensiune a muncii, aducând beneficii importante. Totuși, în cadrul transformării digitale, adoptarea tehnologiilor emergente este doar un pas, cel mai important obiectiv fiind dezvoltarea forței de muncă și deschiderea culturii organizaționale către inovație și schimbare. Prin urmare, provocarea reală este adoptarea tehnologiilor de către angajați care trebuie sprijiniți în acest demers cu traininguri și alte modalități de stimulare”, a declarat Ionuț Sas, Partener, People and Organisation Leader PwC România.
Piața globală a soluțiilor tehnologice pentru departamentele de resurse umane dezvoltate în cloud s-a dezvoltat în ultimii ani ajungând în prezent la o valoare de 148 de milioane de dolari. Potrivit sondajului PwC, 82% dintre companii consideră că adoptarea noilor tehnologii de către angajați nu este nicidecum un proces simplu și de aceea, se gândesc la noi și noi strategii menite să îmbunătățească competențele digitale ale acestora care prevăd atât stimulente de natură diferită cât și transformarea acestui proces într-unul agreabil, asemănător unui joc.
În acest sens, pentru a-și rezolva mare parte din provocările prezente, 74% dintre cei chestionați cu ocazia sondajului PwC susțin că intenționează să își majoreze investițiile în tehnologie. Mai mult, 79% dintre respondenți își doresc să adopte deja tehnologii bazate pe Inteligența Artificială, nu mai târziu de anul 2022.
Participanții la studiu au fost chestionați de asemenea cu privire la tehnologiile pe care aceștia își doresc să le folosească. Aceștia au menționat una sau mai multe zone de interes după cum urmează: 49% dintre aceștia au în vedere recrutarea de talente, 48% îmbunătățirea experienței angajaților, 46% cartografierea competențelor dar și a parcursului carierei, 45% automatizarea proceselor de HR și recrutările inteligente respectiv 36% traininguri personalizate.
”Generația actuală de tehnologii are soluții pentru fiecare aspect al departamentelor de resurse umane și monitorizează fiecare dimensiune a muncii, aducând beneficii importante. Totuși, în cadrul transformării digitale, adoptarea tehnologiilor emergente este doar un pas, cel mai important obiectiv fiind dezvoltarea forței de muncă și deschiderea culturii organizaționale către inovație și schimbare. Prin urmare, provocarea reală este adoptarea tehnologiilor de către angajați care trebuie sprijiniți în acest demers cu traininguri și alte modalități de stimulare”, a declarat Ionuț Sas, Partener, People and Organisation Leader PwC România.
Piața globală a soluțiilor tehnologice pentru departamentele de resurse umane dezvoltate în cloud s-a dezvoltat în ultimii ani ajungând în prezent la o valoare de 148 de milioane de dolari. Potrivit sondajului PwC, 82% dintre companii consideră că adoptarea noilor tehnologii de către angajați nu este nicidecum un proces simplu și de aceea, se gândesc la noi și noi strategii menite să îmbunătățească competențele digitale ale acestora care prevăd atât stimulente de natură diferită cât și transformarea acestui proces într-unul agreabil, asemănător unui joc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall