In ultimele 2 saptamani, NETOPIA Payments a refuzat sa inroleze zeci de comercianti care vand in conditii neconforme
Data publicarii: 30-03-2020 | Finante-BanciNetopia Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România, a efectuat în ultimele două săptămâni o serie de verificări în urma cererilor primite din partea clienților. În urma acestora, compania a refuzat înregistrarea în platforma pe care o gestionează, comercianților care vând în condiții suspecte produse aflate la mare căutare în contextul pandemiei de Covid-19 dar și comercianților neautorizați.
Potrivit datelor furnizate de companie, numărul de magazine online înrolate în ultima săptămână pe platforma proprie a crescut cu aproape șaptezeci de procente, comparativ cu săptămâna anterioară. Media zilnică a crescut până acum la peste 100 de noi parteneri.
De asemenea, în contextul extinderii pandemiei cauzate de noul coronavirus și a problemelor create de aceasta, Netopia a încercat să vină în sprijinul comercianților noi, punând la dispoziția acestora, în mod special celor care nu au experiență în domeniul vânzărilor online, soluții de plată rapide cu cardul online și integrări tehnice gratuite prin intermediul unui link de plată. Soluția propusă în acest sens nu necesită implementare propriu-zisă pe site, linkul de plată putând fi trimis clienților prin metode multiple precum e-mail, SMS; canale de social media sau în pagina de plată.
„În această perioadă în care asistăm la o migrare în online a unui număr tot mai mare de comercianți și servicii care până acum mizau doar pe mediul offline, echipa NETOPIA Payments este operațională și 100% dedicată implementării soluției de plată tuturor comercianților de încredere care doresc să ofere clienților și utilizatorilor lor posibilitatea de plată online cu cardul. Lucrăm în permanență la automatizarea și optimizarea fluxurilor de implementare, astfel încât procesul de la deschiderea contului în platforma noastră și până la prima plată să fie cât mai rapid.
De asemenea, datorită numărului mare de solicitări de înrolări pentru vânzări online, acordăm o atenție sporită cunoașterii clientelei, în conformitate cu legislația pentru prevenirea spălării banilor, nu doar în privința noilor comercianți care doresc să ne devină parteneri, dar și în privința partenerilor existenți, prin reverificarea periodică a site-urilor și a produselor comercializate.
E o perioadă de maximă vulnerabilitate în rândul populației, iar unii încearcă să profite de această situație. Lucrăm în permanență pentru a menține cel mai ridicat de nivel de securitate în ceea ce privește plățile online, atât pentru comercianții cât și pentru cumpărătorii de bună credință, și vom lupta alături de autorități împotriva înșelăciunii și evaziunii fiscale.” a declarat Antonio Eram, CEO & Founder NETOPIA Payments.
Potrivit datelor furnizate de companie, numărul de magazine online înrolate în ultima săptămână pe platforma proprie a crescut cu aproape șaptezeci de procente, comparativ cu săptămâna anterioară. Media zilnică a crescut până acum la peste 100 de noi parteneri.
De asemenea, în contextul extinderii pandemiei cauzate de noul coronavirus și a problemelor create de aceasta, Netopia a încercat să vină în sprijinul comercianților noi, punând la dispoziția acestora, în mod special celor care nu au experiență în domeniul vânzărilor online, soluții de plată rapide cu cardul online și integrări tehnice gratuite prin intermediul unui link de plată. Soluția propusă în acest sens nu necesită implementare propriu-zisă pe site, linkul de plată putând fi trimis clienților prin metode multiple precum e-mail, SMS; canale de social media sau în pagina de plată.
„În această perioadă în care asistăm la o migrare în online a unui număr tot mai mare de comercianți și servicii care până acum mizau doar pe mediul offline, echipa NETOPIA Payments este operațională și 100% dedicată implementării soluției de plată tuturor comercianților de încredere care doresc să ofere clienților și utilizatorilor lor posibilitatea de plată online cu cardul. Lucrăm în permanență la automatizarea și optimizarea fluxurilor de implementare, astfel încât procesul de la deschiderea contului în platforma noastră și până la prima plată să fie cât mai rapid.
De asemenea, datorită numărului mare de solicitări de înrolări pentru vânzări online, acordăm o atenție sporită cunoașterii clientelei, în conformitate cu legislația pentru prevenirea spălării banilor, nu doar în privința noilor comercianți care doresc să ne devină parteneri, dar și în privința partenerilor existenți, prin reverificarea periodică a site-urilor și a produselor comercializate.
E o perioadă de maximă vulnerabilitate în rândul populației, iar unii încearcă să profite de această situație. Lucrăm în permanență pentru a menține cel mai ridicat de nivel de securitate în ceea ce privește plățile online, atât pentru comercianții cât și pentru cumpărătorii de bună credință, și vom lupta alături de autorități împotriva înșelăciunii și evaziunii fiscale.” a declarat Antonio Eram, CEO & Founder NETOPIA Payments.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare