Rezultate Libra Internet Bank in 2019 - crestere organica, parteneriate cu fintech-uri si active de peste 6,5 miliarde lei
Data publicarii: 06-05-2020 | Finante-BanciAnul trecut s-a încheiat cum nu se putea mai bine pentru Libra Internet Bank, instituția financiară reușind să își consolideze poziția pe piața bancară din România, obținând totodată și un profit net de peste 115 milioane de lei dar și poziția de partener cheie pentru o serie de fintech-uri.
Pe tot parcursul anului 2019, Libra Internet Bank a continuat să investească masiv în tehnologie și să rămână deschisă către parteneriatele digitale, devenind și prima instituție de acest gen din România care reușește să exporte tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant printr-o aplicație de mesagerie, Moneytou Powered by Mastercard. De asemenea, Libra a investit și în extinderea rețelei de sucursale deschizând patru noi sedii la Cluj, Slobozia, București și Focșani.
“Strategia noastra de nisa, cu o activitate de creditare responsabila, in industrii ferite, si cu pastrarea unui echilibru permanent intre canalele clasice si cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. In conditiile unei raspunderi majore pe care o avem fata de toti clientii nostri, aceasta abordare reprezinta atuul care ne asigura, astazi, agilitatea de business necesara pentru a putea raspunde rapid si eficient la schimbarile din piata”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.
Totodată, valoare totală a activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde lei, o creștere de 20% față de anul 2018. Soldul creditelor a depășit la rândul său suma de 4 miliarde de lei, o creștere de 23% față de valoarea atinsă în exercițiul financiar precedent. În același timp, rata de neperformanță a rămas la un nivel extrem de scăzut, sub media pieței, valoarea înregistrată fiind de 1,70% la finele anului 2019.
“Toate aceste rezultate au fost atinse cu ajutorul unei echipe puternice, cea a angajatilor Libra. Am acordat o atentie deosebita colegilor din banca, iar acest lucru ne-a adus si o recunoastere oficiala in mediul de business pentru unul dintre cele mai bune programe de employer branding din Romania”, a adaugat Emil Bituleanu.
Pe tot parcursul anului 2019, Libra Internet Bank a continuat să investească masiv în tehnologie și să rămână deschisă către parteneriatele digitale, devenind și prima instituție de acest gen din România care reușește să exporte tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant printr-o aplicație de mesagerie, Moneytou Powered by Mastercard. De asemenea, Libra a investit și în extinderea rețelei de sucursale deschizând patru noi sedii la Cluj, Slobozia, București și Focșani.
“Strategia noastra de nisa, cu o activitate de creditare responsabila, in industrii ferite, si cu pastrarea unui echilibru permanent intre canalele clasice si cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. In conditiile unei raspunderi majore pe care o avem fata de toti clientii nostri, aceasta abordare reprezinta atuul care ne asigura, astazi, agilitatea de business necesara pentru a putea raspunde rapid si eficient la schimbarile din piata”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.
Totodată, valoare totală a activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde lei, o creștere de 20% față de anul 2018. Soldul creditelor a depășit la rândul său suma de 4 miliarde de lei, o creștere de 23% față de valoarea atinsă în exercițiul financiar precedent. În același timp, rata de neperformanță a rămas la un nivel extrem de scăzut, sub media pieței, valoarea înregistrată fiind de 1,70% la finele anului 2019.
“Toate aceste rezultate au fost atinse cu ajutorul unei echipe puternice, cea a angajatilor Libra. Am acordat o atentie deosebita colegilor din banca, iar acest lucru ne-a adus si o recunoastere oficiala in mediul de business pentru unul dintre cele mai bune programe de employer branding din Romania”, a adaugat Emil Bituleanu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall