NN și Cegeka, parteneriat pentru dezvoltarea unor alternative digitale destinate clienților

Data publicarii: 19-02-2021 | IT&C
Liderul asigurărilor de viață și pensii private din România, NN, a încheiat un partener cu subsidiara locală a Cegeka, unul dintre cei mai mari furnizori europeni de soluții IT, cu scopul de a transforma experiența digitală a clienților NN în interacțiunea cu produsele și serviciile companiei. Ca prim pas în acest sens, a fost relansată aplicația mobilă NN Direct căreia i se vor adăuga în viitorul apropiat noi funcționalități care să le permită clienților să beneficieze în orice moment, într-un singur loc, de toate informațiile de care au nevoie cu privire la întreg portofoliul lor de produse NN dar și de un proces simplu, intuitiv și rapid în același timp.

Parteneriatul NN - Cegeka vine la momentul oportun, într-un context în care accesul pe dispozitive mobile este majoritar. Astfel, potrivit datelor furnizate de INS, peste 86% dintre utilizatorii din România se conectează deja online de pe telefoanele mobile, motiv pentru care dezvoltarea unei experiențe digitale pentru clienți a devenit în zilele noastre un „must have” pentru orice companie care activează pe piața locală și nu numai.

NN România a început anul trecut procesul de transformare a interacțiunii cu clienții, relansând cu succes aplicația NN Direct, în plină pandemie. În lunile care urmează, NN România își propune, așa cum am amintit mai sus, să dezvolte alte noi funcționalități care să le permită clienților să acceseze mai ușor de la distanță beneficiile produselor de asigurare sau pensie dar și să obțină informații cu privire la acestea direct pe dispozitivele lor mobile.

„Ca în orice călătorie de transformare digitală, este nevoie de update periodic. Mediul digital este fluid, tot ceea ce era valabil ieri trebuie actualizat continuu azi, iar facilitarea accesului la informaţiile de interes despre banii noştri tinde să devină o normalitate. Pentru un proiect început în pandemie era nevoie de un partener de încredere, iar Cegeka România s-a ridicat la înălţimea tuturor aşteptărilor noastre, chiar depășindu-le. Partea și mai bună este că nu ne oprim aici cu îmbunătăţirile. Noile versiuni ale aplicației vor aduce funcționalități și mai relevante si valoroase pentru utilizatori.”, spune Laura Băloi, Head of Customer Strategy & Digital, NN România.

„Dezvoltarea unei experiențe care să convingă utilizatorii să revină mereu într-o aplicație care îi ține conectați la asigurările și pensiile lor, mai ales în această perioadă neobișnuită care a schimbat modul în care interacționează cu cei din jur, dar și cu produsele și brandurile pe care le folosesc, a implicat o colaborare bazată pe principiile metodologiei Agile și o atenție crescută la nevoile clientului, totul gravitând în jurul ideii de „In close cooperation” – motto-ul nostru. Pornind de la aceste nevoi și de la așteptările pentru viitor, am creat o aplicație bazată pe tehnologii de ultimă generație și ușor de adaptat la nevoi viitoare, care oferă clienților exact acea interacțiune digitală intuitivă de care au nevoie”, adaugă Cristina Fianu, Business Development Manager, Cegeka România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro: