NN și Cegeka, parteneriat pentru dezvoltarea unor alternative digitale destinate clienților
Data publicarii: 19-02-2021 | IT&CLiderul asigurărilor de viață și pensii private din România, NN, a încheiat un partener cu subsidiara locală a Cegeka, unul dintre cei mai mari furnizori europeni de soluții IT, cu scopul de a transforma experiența digitală a clienților NN în interacțiunea cu produsele și serviciile companiei. Ca prim pas în acest sens, a fost relansată aplicația mobilă NN Direct căreia i se vor adăuga în viitorul apropiat noi funcționalități care să le permită clienților să beneficieze în orice moment, într-un singur loc, de toate informațiile de care au nevoie cu privire la întreg portofoliul lor de produse NN dar și de un proces simplu, intuitiv și rapid în același timp.
Parteneriatul NN - Cegeka vine la momentul oportun, într-un context în care accesul pe dispozitive mobile este majoritar. Astfel, potrivit datelor furnizate de INS, peste 86% dintre utilizatorii din România se conectează deja online de pe telefoanele mobile, motiv pentru care dezvoltarea unei experiențe digitale pentru clienți a devenit în zilele noastre un „must have” pentru orice companie care activează pe piața locală și nu numai.
NN România a început anul trecut procesul de transformare a interacțiunii cu clienții, relansând cu succes aplicația NN Direct, în plină pandemie. În lunile care urmează, NN România își propune, așa cum am amintit mai sus, să dezvolte alte noi funcționalități care să le permită clienților să acceseze mai ușor de la distanță beneficiile produselor de asigurare sau pensie dar și să obțină informații cu privire la acestea direct pe dispozitivele lor mobile.
„Ca în orice călătorie de transformare digitală, este nevoie de update periodic. Mediul digital este fluid, tot ceea ce era valabil ieri trebuie actualizat continuu azi, iar facilitarea accesului la informaţiile de interes despre banii noştri tinde să devină o normalitate. Pentru un proiect început în pandemie era nevoie de un partener de încredere, iar Cegeka România s-a ridicat la înălţimea tuturor aşteptărilor noastre, chiar depășindu-le. Partea și mai bună este că nu ne oprim aici cu îmbunătăţirile. Noile versiuni ale aplicației vor aduce funcționalități și mai relevante si valoroase pentru utilizatori.”, spune Laura Băloi, Head of Customer Strategy & Digital, NN România.
„Dezvoltarea unei experiențe care să convingă utilizatorii să revină mereu într-o aplicație care îi ține conectați la asigurările și pensiile lor, mai ales în această perioadă neobișnuită care a schimbat modul în care interacționează cu cei din jur, dar și cu produsele și brandurile pe care le folosesc, a implicat o colaborare bazată pe principiile metodologiei Agile și o atenție crescută la nevoile clientului, totul gravitând în jurul ideii de „In close cooperation” – motto-ul nostru. Pornind de la aceste nevoi și de la așteptările pentru viitor, am creat o aplicație bazată pe tehnologii de ultimă generație și ușor de adaptat la nevoi viitoare, care oferă clienților exact acea interacțiune digitală intuitivă de care au nevoie”, adaugă Cristina Fianu, Business Development Manager, Cegeka România.
Parteneriatul NN - Cegeka vine la momentul oportun, într-un context în care accesul pe dispozitive mobile este majoritar. Astfel, potrivit datelor furnizate de INS, peste 86% dintre utilizatorii din România se conectează deja online de pe telefoanele mobile, motiv pentru care dezvoltarea unei experiențe digitale pentru clienți a devenit în zilele noastre un „must have” pentru orice companie care activează pe piața locală și nu numai.
NN România a început anul trecut procesul de transformare a interacțiunii cu clienții, relansând cu succes aplicația NN Direct, în plină pandemie. În lunile care urmează, NN România își propune, așa cum am amintit mai sus, să dezvolte alte noi funcționalități care să le permită clienților să acceseze mai ușor de la distanță beneficiile produselor de asigurare sau pensie dar și să obțină informații cu privire la acestea direct pe dispozitivele lor mobile.
„Ca în orice călătorie de transformare digitală, este nevoie de update periodic. Mediul digital este fluid, tot ceea ce era valabil ieri trebuie actualizat continuu azi, iar facilitarea accesului la informaţiile de interes despre banii noştri tinde să devină o normalitate. Pentru un proiect început în pandemie era nevoie de un partener de încredere, iar Cegeka România s-a ridicat la înălţimea tuturor aşteptărilor noastre, chiar depășindu-le. Partea și mai bună este că nu ne oprim aici cu îmbunătăţirile. Noile versiuni ale aplicației vor aduce funcționalități și mai relevante si valoroase pentru utilizatori.”, spune Laura Băloi, Head of Customer Strategy & Digital, NN România.
„Dezvoltarea unei experiențe care să convingă utilizatorii să revină mereu într-o aplicație care îi ține conectați la asigurările și pensiile lor, mai ales în această perioadă neobișnuită care a schimbat modul în care interacționează cu cei din jur, dar și cu produsele și brandurile pe care le folosesc, a implicat o colaborare bazată pe principiile metodologiei Agile și o atenție crescută la nevoile clientului, totul gravitând în jurul ideii de „In close cooperation” – motto-ul nostru. Pornind de la aceste nevoi și de la așteptările pentru viitor, am creat o aplicație bazată pe tehnologii de ultimă generație și ușor de adaptat la nevoi viitoare, care oferă clienților exact acea interacțiune digitală intuitivă de care au nevoie”, adaugă Cristina Fianu, Business Development Manager, Cegeka România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare