238.000 de noi clienti si profit 100 milioane euro pentru Saxo Bank in 2020
Data publicarii: 02-03-2021 | EconomiePe parcursul ultimelor două exerciții financiare (2018 - 2020), Saxo Bank s-a bucurat de o creștere record de peste 230% în ceea ce privește numărul de clienți activi, potrivit ultimului raport financiar făcut public de instituție. Această creștere se traduce într-un număr de peste 238.000 de noi clienți activi, numărul total de clienți ajungând la 660.000. Potrivit raportului, activele totale ale clienților s-au încheiat la 64,3 miliarde de euro în anul 2020, în prezent acestea ajungând la un total de 67,2 miliarde de euro.
„În timp ce privim înapoi la 2020, suntem mândri că am reușit să atingem noi obiective pentru Saxo Bank, înregistrând un număr record de peste 238.000 de clienți comerciali noi. Acum vedem rezultatele deciziilor noastre strategice pentru a ne extinde relevanța pentru mai mulți oameni, în special în segmentul investitorilor - și rămânem pe deplin dedicați pentru a permite bazei noastre de clienți în creștere să își îndeplinească aspirațiile financiare și să aibă un impact”, scrie Kim Fournais, CEO și fondator al Saxo Bank.
Grupul Saxo a raportat de asemenea un profit net de peste 100 milioane euro în anul 2020, o creștere uriașă dacă raportăm aceste cifre la profitul net din anul precedent, când acesta a fost de doar 5,3 milioane de euro. Profitul net al grupului, echivalent a fost de asemenea de peste 134 milioane de euro în anul recent încheiat.
„Rezultatul financiar pentru 2020 a fost satisfăcător și e o dovadă a calității platformelor, produselor, prețurilor și serviciilor noastre - și arată că nivelul ridicat de încredere din partea bazei noastre de clienți e în creștere. Performanța noastră a fost determinată și de o combinație de factori externi, cum ar fi volatilitatea crescută pe piețele de capital și o schimbare a comportamentului clienților, precum și executarea continuă a strategiei noastre, care include investiții considerabile, pe parcursul mai multor ani, în digitalizare, infrastructură scalabilă, procese, integrarea BinckBank și o experiență îmbunătățită a clientului” a adăugat Kim Fournais.
Veniturile operaționale ale Saxo Bank s-au ridicat la 580 de milioane de euro în anul 2020. Asistăm de asemenea la o creștere semnificativă și din acest punct de vedere, de 65%, comparativ cu valorile înregistrate cu un an înainte (351 milioane de euro în 2019). EBITDA a crescut de asemenea de la 110,5 milioane de euro în 2019 la 216,7 milioane de euro în anul 2020.
„Am asistat la o schimbare seismică care a declanșat o participare mult mai mare pe piețele financiare. Am fondat Saxo Bank acum mai bine de 28 de ani și încă cred cu tărie că abilitarea investitorilor cu amănuntul este fundamental pozitivă - deoarece aceștia își asumă investițiile pentru a-și asigura un viitor financiar mai bun și, de asemenea, pentru a valorifica beneficiile creșterii compuse pe termen lung, ceea ce numai investițiile pot oferi în timp. Acest lucru vine cu o sarcină importantă pentru furnizorii de investiții: de a-și sprijini clienții - nu numai prin acordarea accesului la piețele financiare, ci și prin furnizarea de informații relevante în timp util, precum și instrumente care îi ajută pe clienți să ia decizii de investiții în cunoștință de cauză și să își gestioneze riscul” conchide Kim Fournais.
„În timp ce privim înapoi la 2020, suntem mândri că am reușit să atingem noi obiective pentru Saxo Bank, înregistrând un număr record de peste 238.000 de clienți comerciali noi. Acum vedem rezultatele deciziilor noastre strategice pentru a ne extinde relevanța pentru mai mulți oameni, în special în segmentul investitorilor - și rămânem pe deplin dedicați pentru a permite bazei noastre de clienți în creștere să își îndeplinească aspirațiile financiare și să aibă un impact”, scrie Kim Fournais, CEO și fondator al Saxo Bank.
Grupul Saxo a raportat de asemenea un profit net de peste 100 milioane euro în anul 2020, o creștere uriașă dacă raportăm aceste cifre la profitul net din anul precedent, când acesta a fost de doar 5,3 milioane de euro. Profitul net al grupului, echivalent a fost de asemenea de peste 134 milioane de euro în anul recent încheiat.
„Rezultatul financiar pentru 2020 a fost satisfăcător și e o dovadă a calității platformelor, produselor, prețurilor și serviciilor noastre - și arată că nivelul ridicat de încredere din partea bazei noastre de clienți e în creștere. Performanța noastră a fost determinată și de o combinație de factori externi, cum ar fi volatilitatea crescută pe piețele de capital și o schimbare a comportamentului clienților, precum și executarea continuă a strategiei noastre, care include investiții considerabile, pe parcursul mai multor ani, în digitalizare, infrastructură scalabilă, procese, integrarea BinckBank și o experiență îmbunătățită a clientului” a adăugat Kim Fournais.
Veniturile operaționale ale Saxo Bank s-au ridicat la 580 de milioane de euro în anul 2020. Asistăm de asemenea la o creștere semnificativă și din acest punct de vedere, de 65%, comparativ cu valorile înregistrate cu un an înainte (351 milioane de euro în 2019). EBITDA a crescut de asemenea de la 110,5 milioane de euro în 2019 la 216,7 milioane de euro în anul 2020.
„Am asistat la o schimbare seismică care a declanșat o participare mult mai mare pe piețele financiare. Am fondat Saxo Bank acum mai bine de 28 de ani și încă cred cu tărie că abilitarea investitorilor cu amănuntul este fundamental pozitivă - deoarece aceștia își asumă investițiile pentru a-și asigura un viitor financiar mai bun și, de asemenea, pentru a valorifica beneficiile creșterii compuse pe termen lung, ceea ce numai investițiile pot oferi în timp. Acest lucru vine cu o sarcină importantă pentru furnizorii de investiții: de a-și sprijini clienții - nu numai prin acordarea accesului la piețele financiare, ci și prin furnizarea de informații relevante în timp util, precum și instrumente care îi ajută pe clienți să ia decizii de investiții în cunoștință de cauză și să își gestioneze riscul” conchide Kim Fournais.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare