Producătorul român de echipamente de ski, Strindberg, câștigă teren în fața brandurilor internaționale
Data publicarii: 26-11-2021 | EconomieStrindberg este cel mai mare producător local de îmbrăcăminte și echipamente sportive premium pentru sezonul rece. Compania Danico, cea care produce sub acest brand, estimează o creștere a vânzărilor de 15% care, în ciuda pandemiei se bazează pe rezultatele bune înregistrate de vânzările de produse din marcă proprie, a căror pondere va ajunge anul acesta la 75% din totalul vânzărilor Strindberg. De asemenea, s-au luat în calcul și tendințele din ultima perioadă, producătorul înregistrând creșteri anuale ale vânzărilor de peste zece procente.
Danico produce sub brandul Strindberg mai mult de 40.000 de articole de îmbrăcăminte anual, 80% din producție fiind destinată exportului. În paralel, compania produce și în sistem lohn pentru branduri celebre precum Prada, Moncler, Emporio Armani, Culmar, acest tip de producție reprezentând 25% din vânzări.
„Strindberg este un brand de familie, cu o tradiție de mai bine de 60 de ani, pe care ne propunem să îl ducem cu mândrie mai departe. Am reușit în toți acești ani să atragem alături de noi parteneri renumiți, ceea ce vorbește despre calitatea produselor create în România. Unul dintre obiectivele noastre este să renunțăm în următorii ani la producția în regim lohn, iar cererea crescută pe produsele marcă proprie ne arată că acest lucru este posibil. Echipamentele produse de echipa noastră sunt căutate de instructori de schi, cluburi si școli de schi, echipe de salvamont, jandarmerie montană și membri ai unor cluburi renumite din întreaga lume, ceea ce ne bucură și ne onorează”, a declarat Dan Cotfas, Directorul Strindberg.
Din punct de vedere istoric, cele mai mari vânzări Strindberg au loc de obicei în perioada octombrie - februarie, anual, 80% din produsele vândute sub acest brand fiind destinate sezonului rece, cele mai căutate dintre acestea fiind costumele de ski și hainele cu puf de gâscă.
Acestea sunt confecționate la fabrica de confecții din Toplița, județul Harghita și ajung pe pârtiile de ski din zone turistice extrem de populare din țări precum Italia, Austria, Germania, Marea Britanie sau Finlanda. Țesăturile profesionale utilizate în fabricarea articolelor de îmbrăcăminte confecționate de compania Danico sub brandul mai sus amintit sunt fabricate în Japonia. Sunt utilizate țesături cu membrană Dermizax, cu un nivel de impermeabilitate de 20.000 mm H2O și respirabilitate de 20.000 g/m/24h. Aceste proprietăți asigură un confort sporit în timpul practicării sporturilor de iarnă la temperaturi scăzute și altitudini mari, în condiții de lapoviță, ninsoare, vânt sau viscol puternic.
Produsele Strindberg pot fi achiziționate atât din shopul online al companiei cât și din magazinele tradiționale din Alba, baia-Mare, Brașov, Otopeni, Predeal, București și Toplița.
Danico produce sub brandul Strindberg mai mult de 40.000 de articole de îmbrăcăminte anual, 80% din producție fiind destinată exportului. În paralel, compania produce și în sistem lohn pentru branduri celebre precum Prada, Moncler, Emporio Armani, Culmar, acest tip de producție reprezentând 25% din vânzări.
„Strindberg este un brand de familie, cu o tradiție de mai bine de 60 de ani, pe care ne propunem să îl ducem cu mândrie mai departe. Am reușit în toți acești ani să atragem alături de noi parteneri renumiți, ceea ce vorbește despre calitatea produselor create în România. Unul dintre obiectivele noastre este să renunțăm în următorii ani la producția în regim lohn, iar cererea crescută pe produsele marcă proprie ne arată că acest lucru este posibil. Echipamentele produse de echipa noastră sunt căutate de instructori de schi, cluburi si școli de schi, echipe de salvamont, jandarmerie montană și membri ai unor cluburi renumite din întreaga lume, ceea ce ne bucură și ne onorează”, a declarat Dan Cotfas, Directorul Strindberg.
Din punct de vedere istoric, cele mai mari vânzări Strindberg au loc de obicei în perioada octombrie - februarie, anual, 80% din produsele vândute sub acest brand fiind destinate sezonului rece, cele mai căutate dintre acestea fiind costumele de ski și hainele cu puf de gâscă.
Acestea sunt confecționate la fabrica de confecții din Toplița, județul Harghita și ajung pe pârtiile de ski din zone turistice extrem de populare din țări precum Italia, Austria, Germania, Marea Britanie sau Finlanda. Țesăturile profesionale utilizate în fabricarea articolelor de îmbrăcăminte confecționate de compania Danico sub brandul mai sus amintit sunt fabricate în Japonia. Sunt utilizate țesături cu membrană Dermizax, cu un nivel de impermeabilitate de 20.000 mm H2O și respirabilitate de 20.000 g/m/24h. Aceste proprietăți asigură un confort sporit în timpul practicării sporturilor de iarnă la temperaturi scăzute și altitudini mari, în condiții de lapoviță, ninsoare, vânt sau viscol puternic.
Produsele Strindberg pot fi achiziționate atât din shopul online al companiei cât și din magazinele tradiționale din Alba, baia-Mare, Brașov, Otopeni, Predeal, București și Toplița.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall