Daikin Europe a incheiat anul fiscal 2021 cu cele mai bune rezultate financiare din istorie. Compania a inregistrat vanzari record de 4,3 miliarde de euro
Data publicarii: 12-07-2022 | Finante-BanciÎmpreună cu subsidiara Daikin Central Europe, compania Daikin Europe N.V. a înregistrat în anul fiscal încheiat la data de 31 martie 2022 o cifră de afaceri mai mare cu 25% comparativ cu anul fiscal anterior. Vânzările au ajuns la 4,3 miliarde de euro, cel mai bun rezultat înregistrat de companie în istoria sa, rezultat care vine pe fondul unei cerei crescânde pentru soluții regenerabile de încălzire, răcire și refrigerare. Mai mult, Daikin Central Europe din care face parte și filiala locală a companiei, a raportat vânzări record în 16 țări din Europa Centrală și de Est.
Rezultatele raportate de companie la finalul anului fiscal 2021 indică o creștere puternică pe toate segmentele de business. Cea mai mare creștere a fost înregistrată însă pe segmentul de încălzire. Pe acest segment, se estimează că până în anul 2030, doar în Europa, vor fi instalate peste 4 milioane de pompe de căldură anual, o rată anuală de creștere de 20%.
„Dincolo de contextul viziunii strategice pe termen lung adoptate de Comisia Europeană privind impactul asupra mediului, actualul context geopolitic și prețurile în creștere ale energiei îi determină pe clienții rezidențiali și industriali să treacă la soluții de încălzire și răcire eficiente din punct de vedere energetic și să își reducă astfel și amprenta asupra mediului. Pompele de căldură reprezintă una dintre tehnologiile cheie pentru a realiza tranziția energetică în Europa, prin urmare, în multe dintre piețele europene, guvernele oferă stimulente și subvenții atractive pentru a face mai ușor pentru proprietarii de locuințe procesul de înlocuire a vechilor sisteme de încălzire, cu petrol și gaz sau pe bază de alți combustibili fosili poluanți. În plus, toate aparatele noastre de aer condiționat split sunt pompe de căldură aer-aer eficiente din punct de vedere energetic și pot fi utilizate atât pentru răcire, cât și pentru încălzire”, explică Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Industria HVAC-R a înregistrat în 2021 o creștere a cererii pe segmentul comercial mai ales în zona de clădiri de birouri, retail, construcții și HoReCa. În România spre exemplu, Daikin a furnizat soluții pentru branduri de renume precum C&A, Takko, OMV Petrom, Pepco, Carrefour, Penny sau Sportisimo. Daikin a atras de asemenea numeroși clienți noi prin serviciul de reciclare a agentului frigorific Loop by Daikin - Recuperare - Reciclare - Reutilizare precum Toyota Manufacturing din Cehia.
„Ne-am concentrat întotdeauna să ne dezvoltăm și să fabricăm produsele cât mai aproape posibil de piețele în care suntem prezenți. Acest lucru ne permite să răspundem într-un mod flexibil la cererea pieței și ne face mai puțin vulnerabili la factorii externi. Totodată, am construit relații de lungă durată cu furnizorii strategici și am reușit astfel să depășim nivelul de performanță al pieței și să ne creștem cota de piață”, subliniază Daniel Vasile, Managing Director of Daikin Romania. „85% din unitățile Daikin vândute în regiunea CE sunt produse în fabricile noastre din Europa. Susținem principiul <>, iar clienții noștri se pot baza și pe cea mai mare rețea de parteneri de vânzări și service, formată din 2.500 de instalatori și distribuitori din Europa Centrală și de Est”, continuă Daniel Vasile.
„Avem o abordare de management centrată pe oameni și acordăm o atenție deosebită angajaților noștri și culturii organizaționale. Investim în dezvoltarea liderilor, cu un curriculum de leadership personalizat pentru directori aflați la diferite niveluri, pentru că ne dorim să avem lideri care inspiră și motivează membrii echipei să inoveze și să creeze schimbări pozitive în cadrul organizației. Ne concentrăm și pe starea de bine a angajaților, creând inițiative și proiecte de wellbeing care încurajează participarea și implicarea întregii echipe. Cât despre viitorii profesioniști de pe piața muncii, susținem dezvoltarea tinerilor și contribuim activ la integrarea lor în industria noastră. Avem ușile deschise nu doar pentru profesioniștii cu experiență, dar și pentru tinerii aflați la început de drum în carieră. Creăm oportunități pentru ei - stagii de practică, internship sau traineeship -, roluri entry-level care îi ajută să învețe, să acumuleze experiență și să își dezvolte abilitățile de care au nevoie pentru a crește alături de noi.”, precizează Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Rezultatele raportate de companie la finalul anului fiscal 2021 indică o creștere puternică pe toate segmentele de business. Cea mai mare creștere a fost înregistrată însă pe segmentul de încălzire. Pe acest segment, se estimează că până în anul 2030, doar în Europa, vor fi instalate peste 4 milioane de pompe de căldură anual, o rată anuală de creștere de 20%.
„Dincolo de contextul viziunii strategice pe termen lung adoptate de Comisia Europeană privind impactul asupra mediului, actualul context geopolitic și prețurile în creștere ale energiei îi determină pe clienții rezidențiali și industriali să treacă la soluții de încălzire și răcire eficiente din punct de vedere energetic și să își reducă astfel și amprenta asupra mediului. Pompele de căldură reprezintă una dintre tehnologiile cheie pentru a realiza tranziția energetică în Europa, prin urmare, în multe dintre piețele europene, guvernele oferă stimulente și subvenții atractive pentru a face mai ușor pentru proprietarii de locuințe procesul de înlocuire a vechilor sisteme de încălzire, cu petrol și gaz sau pe bază de alți combustibili fosili poluanți. În plus, toate aparatele noastre de aer condiționat split sunt pompe de căldură aer-aer eficiente din punct de vedere energetic și pot fi utilizate atât pentru răcire, cât și pentru încălzire”, explică Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Industria HVAC-R a înregistrat în 2021 o creștere a cererii pe segmentul comercial mai ales în zona de clădiri de birouri, retail, construcții și HoReCa. În România spre exemplu, Daikin a furnizat soluții pentru branduri de renume precum C&A, Takko, OMV Petrom, Pepco, Carrefour, Penny sau Sportisimo. Daikin a atras de asemenea numeroși clienți noi prin serviciul de reciclare a agentului frigorific Loop by Daikin - Recuperare - Reciclare - Reutilizare precum Toyota Manufacturing din Cehia.
„Ne-am concentrat întotdeauna să ne dezvoltăm și să fabricăm produsele cât mai aproape posibil de piețele în care suntem prezenți. Acest lucru ne permite să răspundem într-un mod flexibil la cererea pieței și ne face mai puțin vulnerabili la factorii externi. Totodată, am construit relații de lungă durată cu furnizorii strategici și am reușit astfel să depășim nivelul de performanță al pieței și să ne creștem cota de piață”, subliniază Daniel Vasile, Managing Director of Daikin Romania. „85% din unitățile Daikin vândute în regiunea CE sunt produse în fabricile noastre din Europa. Susținem principiul <
„Avem o abordare de management centrată pe oameni și acordăm o atenție deosebită angajaților noștri și culturii organizaționale. Investim în dezvoltarea liderilor, cu un curriculum de leadership personalizat pentru directori aflați la diferite niveluri, pentru că ne dorim să avem lideri care inspiră și motivează membrii echipei să inoveze și să creeze schimbări pozitive în cadrul organizației. Ne concentrăm și pe starea de bine a angajaților, creând inițiative și proiecte de wellbeing care încurajează participarea și implicarea întregii echipe. Cât despre viitorii profesioniști de pe piața muncii, susținem dezvoltarea tinerilor și contribuim activ la integrarea lor în industria noastră. Avem ușile deschise nu doar pentru profesioniștii cu experiență, dar și pentru tinerii aflați la început de drum în carieră. Creăm oportunități pentru ei - stagii de practică, internship sau traineeship -, roluri entry-level care îi ajută să învețe, să acumuleze experiență și să își dezvolte abilitățile de care au nevoie pentru a crește alături de noi.”, precizează Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare