Banca Comerciala Romana (BCR) tinteste o cota de piata de aproximativ 25% la sfarsitul acestui an pe segmentul cardurilor, in crestere de la cota de aproape 21% la jumatatea lui 2008, iar strategia bancii se concentreaza pe volumul tranzactiilor si facilitatile atasate cardurilor.
Cota de piata a BCR pe intregul segment al cardurilor a coborat usor, de la 21,74% la sfarsitul lunii iunie 2007, la 20,96% dupa primul semestru al acestui an, insa banca urmareste sa inverseze aceasta evolutie.
"Desi cota de piata a scazut usor pe intregul segment de carduri, vrem sa recuperam terenul pierdut", a explicat directorul executiv al Directiei de Carduri in cadrul BCR, Igor Zganjer.
Pe partea de carduri de credit, BCR avea, la sfarsitul primului semestru al acestui an, o cota de piata de 15,6%, fata de 13,27% dupa primele sase luni ale anului trecut.
Pana la sfarsitul lui 2008, banca intentioneaza sa ajunga la o cota de piata de 18% pe segmentul cardurilor de credit.
BCR a ramas lider de piata pe segmentul cardurilor de debit, cu o cota de 21,6%, insa aceasta a scazut usor fata de iunie 2007, cand banca avea 24,36%.
Ca strategie, reprezentantii bancii spun ca vor sa se concentreze mai mult pe volumul tranzactiilor si pe facilitatile atasate cardurilor, decat pe numarul propriu-zis de carduri noi.
BCR avea, la jumatatea anului, 2,4 milioane carduri emise, cu 5% mai multe fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Numarul de carduri de debit ajunsese in iunie 2008 la 2,23 milioane, in crestere tot cu 5%, iar numarul cardurilor de credit era de 190.000, in crestere cu 6% fata de iunie 2007.
Pe de alta parte, volumul tranzactiilor realizate cu carduri BCR a crescut cu peste 40% in acelasi interval, pana la aproximativ 1,5 miliarde lei.
NewsIn
http://www.banknews.ro/stire/19906_bcr_vrea_un_sfert_din_piata_cardurilor_pana_la_sfarsitul_acestui_an.html