Un site cu produse de imbracaminte din Franta isi lasa clientii sa aleaga singuri pretul celor peste 10.000 produse disponibile online, in cadrul unei promotii care a inceput pe 6 mai si se va termina pe 10 mai, scrie Reuters.
Site-ul www.brandalley.fr ofera imbracaminte, pantofi, genti si alte accesorii la un pret de pornire de 1 euro. Mai departe, pretul poate urca in functie de generozitatea sau darea de mana a clientului. Fiecare cumparator nu va putea achiziona mai mult de doua produse.
"Este o strategie prin care speram sa marim puterea de cumparare a clientilor nostri afectati de criza. Castigul nostru consta in cresterea traficului pe site si impunerea in mintea consumatorilor, realizarea cea mai importanta a oricarui magazin online", spune Sven Lung, directorul executiv al afacerii.
Site-ul este in Top 15 cei mai mari retaileri online din Franta cu o cifra de afaceri estimata la 50 de milioane euro in 2009. Promotia nu este singulara. In urma cu cateva luni, cateva restaurante din Londra si Sydney au decis sa-si lase clientii sa plateasca cu cat vor consumatia facuta.
George Trifu
http://www.banknews.ro/stire/28244_promotie_de_criza_alegi_ce_produs_vrei_si_il_platesti_cu_cat_vrei.html