uSocial.net, o firma de marketing online, a oferit 500.000 dolari uneia dintre cele mai mari retele sociale de pe Internet, Twitter, pentru a afisa timp de 24 de ore un banner al companiei.
Daca reprezentantii Twitter vor accepta oferta, se va stabili un nou record de pret pentru o campanie publicitara online, suma oferita de uSocial.net fiind cu mult peste valoarea contractelor incheiate pana in pezent.
"Chiar daca o jumatate de milion de dolari pare o suma fabuloasa pentru reclama exclusiva timp de o zi, pentru noi investitia va fi mai mult decat profitabila", spune Leon Hill, directorul executiv al firmei.
Twitter nu a oferit pana in prezent nici un fel de reclame pe site-ul sau, iar semnarea unei intelegeri cu uSocial.net ar putea marca inceputul unei noi ere pentru portalul social.
Redactia BankNews.ro
http://www.banknews.ro/stire/33509_twitter_a_primit_o_oferta_de_500000_dolari_pentru_24_de_ore_de_reclama_exclusiva.html