BankNews.ro - The Business Republic

BRD a ajuns la unitatea cu numarul 500
| Data Publicarii: 30-08-2006

BRD 500 unitatiBRD - Groupe Societe Generale a inaugurat marti la Bucuresti agentia bancara cu numarul 500, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Reteaua BRD - Groupe Societe Generale a cunoscut o dezvoltare accentuata in ultimii doi ani, incepand cu lansarea proiectului BRD Express, in luna octombrie a anului 2004. Proiectul de dezvoltare a retelei BRD a definit un concept nou de agentie bancara bazat pe trei caracteristici-cheie : proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor, confortul clientului. Agentiile BRD Express sunt unitati mici,  plasate, in functie de necesitati, atat stradal, cat si in interiorul unor institutii sau in centre comerciale.

Rapide si practice pentru clienti, agentiile beneficiaza de « ghiseul universal », care proceseaza toata gama operatiunilor curente, de formularistica si proceduri de lucru simplificate. In fiecare unitate, programul consilierilor de clientela si al casierilor este adaptat in asa fel incat sa permita servirea clientilor potrivit unui orar de lucru prelungit si flexibil. Programul Express a permis si implementarea unor proiecte unice in interiorul grupului Societe Generale, precum agentiile bancare din universitati, agentia bancara automata « BRD 24h », agentia dedicata clientelei formata din expatriati, precum si BRD Cafe.

Dupa lansarea programului, densificarea retelei BRD - Groupe Societe Generale a cunoscut o dinamica sustinuta ; daca la 31 decembrie 2004, BRD numara 212 unitati, un an mai tarziu banca avea deja 326 de agentii, iar la 30 iunie 2006, numarul acestora atingea 441.

«Dezvoltarea retelei BRD reprezinta un important efort investitional si logistic, un proiect desfasurat intr-un ritm alert, care a putut fi implementat datorita calitatii echipelor BRD implicate », a declarat Patrick Gelin, Presedintele – Director General al BRD - Groupe Societe Generale.

« In octombrie 2004, o data cu lansarea noului concept "BRD Express" si cu deschiderea simultana a 33 de noi agentii, banca noastra a relansat pentru intreaga comunitate bancara conceptul de banca de proximitate. Incepand cu 2005, toate bancile, ca la un semnal, si-au revazut strategia de dezvoltare. BRD a reusit sa stimuleze dezvoltarea bancii de retail in Romania si sa arate sensul in retail pentru piata bancara romaneasca. Dispunem astazi de cea mai mare retea bancara din Romania, cu o dinamica si o rentabilitate in acord cu strategia noastra» a declarat Sorin-Mihai Popa, Directorul General adjunct al BRD - Groupe Societe Generale, coordonatorul retelei de unitati a BRD si al activitatilor comerciale si de retail ale bancii.

Redactia BankNews.ro

http://www.banknews.ro/stire/3966