"Am zburat de la Bruxelles la Larnaca cu Tarom, via Bucuresti", spune Ulrich Schulte-Strathaus, secretarul general al Asociatiei Companiilor Aeriene Europene (AEA), pentru a intari opinia sa ca Tarom poate fi un jucator important pe piata europeana a transportului aerian.
Din sediul de la Bruxelles al asociatiei situatia Tarom, in ciuda pierderilor de aproape 80 milioane de euro inregistrate in 2010, nu este chiar una neagra.
Schulte-Strathaus spune ca, din pacate, multe companii low-cost nu se vor putea adapta la cerintele pietei, o piata in care daca nu ai o flota foarte mare si un numar de peste 10 milioane de pasageri nu poti supravietui. "Companiile low-cost mari vor supravietui. Celelalte companii low cost vor disparea", spune oficialul. Intrebat care vor fi companiile ce vor continua sa opereze, oficialul a evitat initial un raspuns direct, spunand ca vor rezista acelea cu cel mai puternic brand.
"O companie low-cost trebuie sa aiba un marketing excelent, pentru ca aceste companii comercializeaza «bunuri de larg consum», deci trebuie sa fi foarte cunoscut si acest lucru inseamna o investitie foarte mare in marketing. Numai cei foarte cunoscuti vor supravietui - Ryanair, EasyJet, Wizzair si poate inca una-doua alte companii si cam atat".
Integral in Romania Libera
http://www.banknews.ro/stire/50049_care_sunt_cele_3_companii_aeriene_low-cost_din_europa_care_vor_mai_exista_in_urmatorii_5_ani.html