Dan Dumitru Popescu, care în ultimii doi ani a ocupat
poziţia de director executiv pe operaţiuni şi IT la BCR Pensii, a fost desemnat
să preia noul post de director responsabil cu proiectul „vocea clientului“ prin
careBCR, prima bancă după active, va încerca să gestioneze mai bine
reclamaÅ£iile de la clienÅ£i ÅŸi să-ÅŸi îmbunătăţească imaginea în rândul acestora.
„Vocea clientului“ face parte dintr-un plan pe următorii
trei ani de reconstrucÅ£ie a încrederii clienÅ£ilor ÅŸi îmbunătăţire a percepÅ£iei
asupra serviciilor băncii. Tomas Spurny, preÅŸe¬dintele executiv al BCR, spunea
în aprilie că vrea să aibă o vizibilitate mai mare asupra motivelor de
nemulÅ£umire ale clienÅ£ilor. „Trebuie să ne îmbunătăţim modul în care lucrăm cu
nemulÅ£umirile clienÅ£ilor în privinÅ£a calităţii.“ Noul director responsabil cu
„vocea clientului“ va acoperi întreg portofoliul de clienÅ£i, retail ÅŸi
corporate, îi va raporta direct lui Spurny ÅŸi va prezenta regulat rapoarte
comitetului director. înfiinÅ£area acestei poziÅ£ii în bancă reflectă pe de-o
parte amploarea proble¬melor de calitate a serviciilor ÅŸi de ima¬gine cu care
se confruntă BCR, iar pe de alta conÅŸtien-ti¬za¬rea acestor zone de vulnerabi¬litate
la nivelul managementului, res¬pec¬tiv intenÅ£ia de corectare a deficienÅ£elor.
SURSA: ZF.
http://www.banknews.ro/stire/72025_bcr_îşi_ia_director_pentru_e€žvocea_clientuluie€œ_de_la_subsidiara_de_pensii.html