Grupul francez LVMH Moet Henessy Louis Vuitton, lider mondial in produse de lux, a acceptat sa-si vanda unul din brandurile sale cu probleme, Donna Karan International, companiei americane G-III Apparel Group, cu o valoare de antrepriza de 650 milioane de dolari, transmite Bloomberg.
Vânzarea reflectă imposibilitatea LVMH de a genera o creștere profitabilă de la brandurile sale celebre, apreciate și de Hillary Clinton și Michelle Obama.
''Când G-III ne-a abordat pentru achiziționarea brandului, am ajuns la concluzia că este o perioadă de timp potrivită pentru această tranzacție", a apreciat Toni Belloni, director general al LVMH.
G-III va obține brandurile Donna Karan și DKNY, iar tranzacția ar urma să fie finalizată până la începutul anului viitor, au anunțat G-III și LVMH.
Luni dimineață, acțiunile LVMH înregistrau o creștere de 0,4% la Bursa de la Paris.
Donna Karan a înființat casa de modă cu același nume în 1984, alături de soțul ei, și a pus bazele liniei young DKNY în 1989, din dorința de a o îmbrăca pe fiica ei, Gabby. Anul trecut, Donna Karan a demisionat din funcția de director de creație al brandului DKNY.
Sursa: Agerpress
http://www.banknews.ro/stire/75210_grupul_de_lux_lvmh_a_obtinut_650_milioane_de_dolari_din_vanzarea_celebrului_brand_donna_karan.html